رابرت لواندوفسکی مدیران بایرن را تهدید کرد که سد راه او نشوند چون تحت هیچ شرایطی قصد ماندن ندارد.

لواندوفسکی و تهدید بایرن؛ می‌روم، سد راهم نشوید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را رد کرده و به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته هر طور که شده در این تابستان به قصد تجربه کردن یک چالش جدید، از جمع باواریایی ها جدا شود. در این بین گفته می‌شود که بارسلونا بیشترین شانس را برای جذب رابرت لواندوفسکی دارد و حتی توافق اولیه بین مدیر برنامه این بازیکن و باشگاه کاتالانی نیز شکل گرفته است. از طرف دیگر گفته می‌شود که خود این بازیکن نیز با وجود داشتن چند پیشنهاد، انتقال به نوکمپ را ترجیح می دهد.

رابرت لواندوفسکی دیروز در مصاحبه خود به ابهام درباره آینده اش واکنش نشان داده است. ستاره لهستانی به اسکای آلمان گفت:« فکر می‌کنم که به زودی اطلاعات بیشتری در این باره به دست خواهد آمد. در حقیقت به زودی من می توانم چیزهای بیشتری در این باره بگویم. این به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در عین حال وضعیت من مشخص است‌ و صحبت درباره آن و این‌که آیا من فصل آینده در بایرن بازی خواهم کرد یا خیر فایده ای ندارد.»

لواندوفسکی امروز در جمع خبرنگاران لهستانی موضعیت سفت و سخت تر نسبت به بایرن نشان داد و با قاطعیت گفت که دیگر برای بایرن بازی نخواهد کرد:« اصلا دوست ندارم در چنین وضعیتی باشم. دوران فوتبالم در بایرن تمام شده و دیگر هیچ شانسی برای ادامه فوتبالم در این باشگاه وجود ندارد. دیگر امکان ندارد برای بایرن بازی کنم و امیدوارم مدیران باشگاه سد راهم نشوند. ببینیم در دو هفته پیش رو چه خواهد شد ولی گفتم که از نظر خودم امکان ماندنی شدنم در بایرن وجود ندارد.»

لوا ادامه داد:« فعلا تمرکزم روی لیگ ملت های اروپاست و سپس در مورد شرایطم همه چیز روشن می شود. دوست ندارم سد راهم شوند چون دیگر هیچ تمایلی برای بازی در بایرن ندارم. می دانم که بایرن باشگاهی جدی است ولی امیدوارم چون یک سال دیگر قرارداد دارم، مرا به زور نگه ندارند. موافقت با انتقال من، بهترین راه حل ممکن خواهد بود. بگذارید آخرین بازی در لیگ ملت ها به انجام برسد، سپس اطلاعات بیشتری خواهم داد.»