مدیران بارسلونا برگزاری جلسه با نمایندگان روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، را تکذیب کردند.

دیدار با نمایندگان لواندوفسکی؛ بارسا تکذیب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ تا تابستان 2023 ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که او تصمیمش برای جدایی از این تیم را گرفته است. 

شایعات بسیاری در هفته‌های اخیر درباره احتمال پیوستن این بازیکن به بارسلونا مطرح شده بود و او پس از قهرمانی بایرن در بوندسلیگا تایید کرد که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند. 

این در حالی است که مدیران این باشگاه آلمانی تاکید دارند که حاضر به فروش این مهاجم لهستانی نیستند و او باید تا پایان مهلت قراردادش در بایرن در این تیم بماند. 

بسیاری از منابع خبری مدعی شدند که جلسات بسیاری از چند ماه قبل بین مدیران باشگاه بارسا و نمایندگان لواندوفسکی از جمله پینی زهاوی، مدیر برنامه این بازیکن، برگزار شده و توافق‌های نهایی صورت گرفته اما بارسا برگزاری جلسه با نمایندگان این بازیکن را تکذیب کرده است. 

با این حال، مدیران بارسا این موضوع که لواندوفسکی یکی از اهداف اصلی آنها برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی است را رد نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد که آنها هم در  حال بررسی دقیق شرایط هستند. 

شرایط اقتصادی بارسا چندان خوب نیست و اگر بایرن حاضر به فروش این بازیکن با قیمت منطقی و مدنظر این باشگاه نباشد، ممکن است کار جذب لوا در این فص برای آنها دشوار شود و بارسا مجبور شود که در انتظار پایان مهلت قرارداد او با بایرن در تابستان 2023 بماند. 

هرچند، لواندوفسکی به صورت جدی قصد جدایی از بایرن را دارد. او در آخرین بازی این تیم در بوندسلیگا از هواداران حاضر در ورزشگاه آلیانس آرنا خداحافظی کرد و تصمیمش را به صورت رسمی به مدیران این باشگاه اعلام کرده است.