بایرن مونیخ آماده فروش رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و باتجربه خود در فصل تابستان است.

چراغ سبز به بارسلونا؛ قیمت فروش لواندوفسکی مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن و 34 ساله بایرن مونیخ با این باشگاه تا تابستان سال 2023 اعتبار دارد. این بازیکن خواهان تمدید قرارداد طولانی مدت و حداقل سه ساله شده که مورد پذیرش باشگاه آلمانی قرار نگرفته و به همین دلیل چاره ای جز قطع همکاری باقی نمانده است. نشریه کیکر مدعی شد مهاجم لهستانی در روزهای اخیر آماده انتقال به بارسلونا شده و ایجنت او پینی زاهاوی نیز در مورد دستمزد و مدت قرارداد با کاتالان ها به توافق رسیده است. 

بایرن مونیخ نیز بعد از بررسی شرایط به این نتیجه رسیده که رابرت لواندوفسکی را به فروش برساند و آنها قیمتی معادل 40 میلیون یورو برای جدایی این بازیکن تعیین کرده اند. البته در روزهای اخیر شایعات حاکی از پیشنهاد بین 25 تا 30 میلیون یورویی بارسلونا بوده، اما احتمالا طرفین در مورد این رقم به توافق خواهند رسید. پس از اینکه لواندوفسکی با تمدید قرارداد مخالفت کرده، چاره ای جز فروش باقی نمانده و به نظر بعد از حدود یک دهه، شاهد جدایی این ستاره گلزن از بایرن مونیخ خواهیم بود. 

همچنین به نظر می رسد پروژه بازگشت بارسلونا زیر نظر ژاوی مورد پسند رابرت لواندوفسکی قرار گرفته و او شخصا خواهان بازی کردن در نوکمپ برای فصول بعدی است. اخبار حاکی از آن است انتقال ارلینگ هالند نیز به منچسترسیتی قطعی شده و باید دید بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله خود در فصل تابستان کدام گزینه را زیر نظر گرفته است.