درخشش فیلیپ کوتینیو در ترکیب استون ویلا موجی از خوشحالی را در بارسلونا پدید آورده است.

خوشحالی زایدالوصف بارسا؛ 40 میلیون یورو نقد شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو تقریباً پنج سال را در آنفیلد سپری کرد تا اینکه در ژانویه 2018 با قراردادی به ارزش 142 میلیون پوند به بارسلونا پیوست. با وجود شروع درخشان در نوکمپ، او برای حفظ جایگاه خود در ترکیب اصلی با مشکل مواجه و خیلی زود به بایرن مونیخ قرض داده شد.

کوتینیو در مجموع 106 بازی برای تیم کاتالانی انجام داد تا اینکه در ژانویه، به‌صورت قرضی راهی استون ویلا شد. در قرارداد او بند خرید 40 میلیون یورویی غیراجباری نیز وجود دارد.

شروع کار کوتینیو فوق العاده بوده و او در 6 بازی برای ویلا توانسته سه گل بزند و سه پاس گل نیز بدهد. او در برتری 4-0 شب گذشته تیمش برابر ساوتهمپتون نیز یک گل تماشایی زد و یک پاس گل زیبا داد و در پایان بازی استیون جرارد سرمربی استون ویلا گفت که کوتینیو به دوران اوجش در لیورپول برگشته است.

91 درصد پاس های کوتینیو در بازی دیشب درست بود، 6 بار درون محوطه جریمه صاحب توپ شد، 4 بار شوتزنی کرد که دو تایش دورن چارچوب بود، 5 توپگیری داشت و دو موقعیت گل نیز خلق کرد.

درخشش کوتینیو و وفق پیدا کردن سریع او در استون ویلا باعث خوشحلالی زایدالوصف بارسلونا شده چرا که با ادامه این روند، بدون شک بند خرید او فعال خواهد شد و بارسا حداقل به 40 میلیون یورو از بابت انتقال او دست خواهد یافت که در اوضاع اقتصادی فعلی، خبری بسیار عالی برای آبی اناری‌ها خواهد بود. بارسا برای فعالیت در انتقالات تابستانی روی این پول حساب فراوانی باز کرده و از درخشش کوتینیو در پوست خود نمی گنجد.