اسطوره بایرن مونیخ معتقد است مدافعان کنونی باشگاه، ضعیف تر از انتظارات کار کرده اند.

حمله تند ماتیوس، اینها در حد بایرن نیستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب خط دفاعی بایرن مونیخ در فصل جاری و پس از جدایی داوید آلابا و ژروم بواتنگ متفاوت با فصول گذشته است و این تیم پس از 22 بازی در بوندسلیگا 25 گل دریافت کرده، از جمله 4 گلی که شنبه بوخوم وارد دروازه این تیم کرد.

نیکولاس زوله، دایوت اوپامکانو و لوکاس هرناندز مدافعان اصلی بایرن هستند و البته لوکاس به دلیل مصدومیت آلفونسو دیویس، در بازی برابر بوخوم مدافع چپ بود.

کمتر کسی تصور می کرد بایرن در این بازی 4 گل دریافت کند و لوتار ماتئوس اسطوره باشگاه نیز از این شکست حیرت زده است.

او به اسپورت بیلد گفت:« فکر می کنم برخی خریدهای باشگاه هنوز نتوانسته اند توانایی های خود را نشان دهند. اشاره من مخصوصا به اوپامکانو است. برای او رقم بالایی هزینه شده ولی در بیشتر بازی ها او را لرزان و نامطئن دیده ام و این را به نفرات کناری‌اش نیز انتقال می دهد. برای یک مدافع بد است که ترس و اضطراب را به هم تیمی هایش منتقل کند. برابر بوخوم او اشتباهات بزرگی داشت.»

انتقاد از لوکاس:« لوکاس نیز همچنان ضعف های آشکاری دارد. او با 80 میلیون یورو گران ترین خرید تاریخ بایرن است ولی هرگز نتوانستهدر حد بایرن نشان دهد و انتظارات را برآورده کند.»

جدایی زوله و انتقال به دورتموند در پایان فصل:« شگفت زده شدم. حتما اتفاقی بین او و باشگاه رخ داده که چنین تصمیمی را در میانه های فصل گرفت. زوله می دید که باشگاه چطور از سانه و کومان در مقابل انتقادات رسانه ها حمایت می‌کرد و اخیرا نیز قرارداد کومان تمدید شد. او در عوض خود را تنها حس می کرد و اینکه حمایتی از سوی باشگاه نمی بیند.»