بوخوم در یک بازی بسیار جذاب و البته عجیب موفق شد با نتیجه 4-2 بایرن مونیخ را شکست دهد.

بوخوم ۴-۲ بایرن؛ زور لواندوفسکی به غیبت‌نویر نرسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ صدرنشین رقابت های بوندسلیگا امروز در چارچوب هفته بیست و دوم این مسابقات مهمان بوخوم بود که نهایتاً این بازی با نتیجه عجیب 4-2 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

بایرن مونیخ شروع بهتری داشت و توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 9 همکاری بازیکنان بایرن با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 14 بوخوم توانست روی یک ضد حمله بسیار سریع گل تساوی بخش را به ثمر برساند. آنتوی اجی ضربه دقیقی را روانه دروازه بایرن کرد تا نتیجه خیلی زود به 1-1 تغییر پیدا کند.

در دقیقه 32 رابرت لواندوفسکی می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه فوق العاده این بازیکن در دهانه دروازه توسط مدافعان بوخوم بازگردانده شد.

در دقیقه 38 خطای هند دایوت اوپامکانو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. یورگن لوکادیا پشت توپ ایستاد و دروازه بایرن مونیخ را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

این تازه شروع طوفان بوخوم بود و تیم میزبان موفق شد در دقایق 40 و 44 دو بار توسط کریستین گامبوا و گریت هولتمن به گلهای سوم و چهارم دست پیدا کند تا بوخوم با پیروزی غیرمنتظره و جالب توجه 4-1 راهی رختکن شود.

بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست توسط رابرت لواندوفسکی یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما مدافع بوخوم با یک تکل استثنایی مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

در دقیقه 75 بایرن مونیخ توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال جاشوا کیمیش به روی دروازه با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه شد تا این ستاره لهستانی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رسانده باشد.

در دقیقه 86 یک بدشانسی بزرگ مانع از ثبت هت‌تریک توسط رابرت لواندوفسکی شد. بایرن مونیخ به یک ضربه آزاد دست یافت. ستاره لهستانی پشت توپ ایستاد اما ضربه بسیار زیبای او به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی نیز بایرن مونیخ هر چه زد به در بسته خورد تا شاگردان یولیان ناگلزمان یک شکست تلخ را تجربه کرده باشند و این فرصت به دورتموند داده شود که فاصله را با این تیم کم کند.