خاویر تباس، رئیس اسپانیایی لالیگا تاکید کرده که اجازه نمی‌دهد پاری‌سن ژرمن به تنهایی فوتبال اروپا را ویران کند.

چرا PSG هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی شده باشد، اما ستاره فرانسوی چند هفته قبل تغییر عقیده داده و قرارداد خود را به‌مدت سه سال دیگر با پاری‌سن ژرمن تمدید کرد تا باعث حیرت هواداران فوتبال شود. حالا پاری‌سن ژرمن متهم به تقلب در رعایت قوانین بازی جوانمردانه مالیِ تمدید قرارداد کیلیان امباپه شده است و خاویر تباس، رئیس لالیگا اعلام کرد که او شکایت رسمی خود را در این‌رابطه به یوفا ارائه خواهد کرد.

خاویر تباس گفت: "باشگاه پاری‌سن ژرمن با ضرر و زیان فراوان و دستمزدی بیشتر از پیشنهاد رئال مادرید یا بارسلونا، قرارداد کیلیان امباپه را با مبالغ بسیار بالا تمدید کرده است. اگر تقلب در حمایت‌های مالی خارج از مجموعه یا سرمایه گذاری در سطحی بالاتر از رقم تعیین شده توسط یوفا وجود نداشته باشد، انجام چنین کاری غیرممکن است. 

آیا چون یوفا از نظر مالی به رئیس پاری‌سن ژرمن وابسته است، او می‌تواند کاری را که دلش می‌خواهد انجام دهد‌؟ شرایط نباید این‌گونه باشد. ما یک یا دو روز دیگر شکایت خود را از این باشگاه را ابتدا به یوفا ارائه خواهیم کرد. لالیگا اجازه نخواهد داد یک باشگاه اروپایی فوتبال اروپا را نابود کند. شکایت نوشته شده و تفسیر ما نبوده نیست، بلکه داده‌های عینی اقتصادی است."