باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که گرت بیل دیدار امشب رئال مادرید برابر اوساسونا در لالیگا را از دست خواهد داد.

خبر تکراری؛ گرت بیل بازی امشب را هم از دست داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، بازیکن 32 ساله و ولزی رئال مادرید در این فصل تنها 290 دقیقه برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها بازی کرده و در هفت بازی فقط یک گل به ثمر رسانده که اصلا آمار قابل قبولی محسوب نمی‌شود. حالا باشگاه رئال مادرید در شرایطی که دلیل خاصی در مورد غیبت گرت بیل ذکر نکرده، در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد این بازیکن برای مسابقه امشب مقابل اوساسونا در دسترس کادر فنی قرار نخواهد داشت.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با برتری 15 امتیازی نسبت به بارسلونا در صدر لالیگا قرار داشته و به دنبال شکست دادن اوساسونا در خانه حریف هستند. البته این تیم در 13 بازی اخیر خود در لالیگا شکست نخورده، اما پیروزی احتمالی رئال مادرید گام بزرگ دیگری به سوی کسب عنوان قهرمانی شماره 35 در این فصل برای آنها خواهد بود.

به نظر می‌رسد گرت بیل وینگر با اتمام قراردادش در ماه ژوئن قطعا سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد و هیچ احتمالی در مورد تمدید قرارداد با این بازیکن پرحاشیه وجود ندارد. علی‌رغم بروز شایعاتی در مورد احتمال خداحافظی از فوتبال، راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز اخیرا مدعی شد گرت بیل قطعا به بازی در رده باشگاهی برای فصل آینده ادامه خواهد داد و او به حضوری آماده در جام جهانی قطر چشم دوخته است.