رئال مادرید یک بار دیگر با درخشش رودریگو و کریم بنزما بازی باخته را با برد عوض کرد تا قدمی دیگر به جام شماره 35 لالیگا برداشته باشد.

تصویر رئال روی جام؛  کام بک با کریم و رودریگو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یک بار دیگر کامبک زد و این بار بازگشت در زمین سویا رقم خورد.

رئال مادرید در یکی از بدترین نیمه های اول این فصل خود ابتدا دو گل از میزبانش سویا عقب افتاد و هرچند در دقایق پایانی نیمه اول توانست بر بازی مسلط شود ولی قادر به کم کردن فاصله نبود. یک 15 دقیقه استراحت و گوش دادن به توصیه های تاکتیکی کارلو آنچلوتی اما برای پوست انداختن رئال در نیمه دوم کافی بود.

45 دقیقه ای که باید تمام و کمال به نام رئال نوشت. رودریگو که در نیمه دوم وارد زمین شده بود 3 دقیقه بعد توانست گل اول رئال را به ثمر برساند تا امید به اردوی کهکشانی ها برگردد. رئال برای زدن گل تساوی خود تا دقیقه 81 انتظار کشید در حالی که 8 دقیقه زودتر توسط وینی به این مهم رسیده بود که داور در تصمیمی جنجالی آن را مردود دانست. زننده گل تساوی رئال ناچو بود که او نیز دقایقی اندک از ورودش به زمین می گذشت.

اوج کار رئال اما به دقیقه دوم از وقت های اضافه بر می گشت. زمانی که کریم بنزما روی پاس عالی رودریگو توانست با یک بغل پا از درون محوطه جریمه گل سوم و برتری را بزند. رودریگو و بنزما در بازی سه شنبه شب برابر چلسی نیز یک تنه باعث صعود رئال شده بودند. هر دو با گل های خود اجازه دادند رئال شکست 3-0 را با 3-2 عوض کند و به نیمه نهایی برود.

امشب نیز با درخشش رودریگو و کریم بود که رئال در سانچس پیسخوان برنده شد. رودریگو پس از 11 ماه بود که در لالیگا گلزنی می کرد و تعداد گل هایش در این تورنمنت را به 4 رساند.

این اما گل شماره 25 کریم بنزما در لالیگا بود. او در 10 بازی اخیر خود برای رئال در تمام رقابت ها نیز 15 گل زده و 4 پاس گل داده است. رئال مادرید برای اولین بار از سال 1996 توانست سومین برد متوالی خود در زمین سویا را جشن بگیرد. سویا در طول تاریخ خود و در سانچس پیسخوان تنها 4 بار دیداری را که با دو گل پیش افتاده در نهایت باخته است و این اوج کار رئال را نشان می دهد. حالا و به فاصله شش بازی تا پایان فصل به جرات می توان گفت که رئال مادرید قهرمان لالیگا خواهد شد و برای سی و پنجمین بار به این عنوان دست خواهد یافت.

کریم بنزما موفق شد 25 امین گل خود را در این فصل از لالیگا به ثمر برساند که این بهترین رکورد گلزنی او در یک فصل از رقابت های اسپانیا به حساب می‌آید. 
(بهترین رکورد او با 24 گل به فصل 2015/16 باز می‌گشت)