بعد از حدود 40 سال رئال مادرید یک فصل لالیگا را بدون دریافت هیچ کارت قرمزی به پایان رساند.

رئال و تکرار یک اتفاق جالب بعد از نزدیک به ۴۰ سال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در هفته پایانی رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس بود که نهایتاً این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. تیم کارلو آنچلوتی از چند هفته قبل قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا را قطعی کرده بود تا چند بازی پایانی برای این تیم حکم تشریفاتی را داشته باشد.

علاوه بر تمام آمار و ارقام فوق العاده ای که در این فصل برای رئال مادرید به ثبت رسید این تیم یک رکورد جالب توجه را نیز در این فصل از خود به جای گذاشت؛ جایی که هیچ کدام از شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل از رقابت‌های لالیگا هیچ کارت قرمزی از داوران دریافت نکردند.

نکته جالب تر اینکه آخرین بار در فصل 84-1983 بود که لوس بلانکوس یک فصل لالیگا را بدون دریافت هیچ کارت قرمزی به پایان رسانده بود و حالا این اتفاق یک بار دیگر و بعد از حدود 40 سال برای پر افتخارترین تیم فوتبال اروپا تکرار می‌شود.

گفتنی است طی فصول اخیر با وجود بازیکنی نظیر سرخیو راموس عادت کرده بودیم که رئال مادرید فصل را حداقل با چند کارت قرمز به پایان برساند اما احتمالاً جدایی ستاره اسپانیایی در تابستان نیز در ثبت چنین آماری در این فصل تاثیرگذار بوده است.