لوکاس واسکز پس از شکست رئال در دربی گفت که برایش اهمیتی ندارد اتلتیکو سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند یا خیر.

لوکاس: مهم این بود که ما قهرمان لالیگا شدیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته گذشته قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده بود، امشب در زمین اتلتیکو مادرید برابر این تیم 1-0 شکست خورد. نزدیک به هشت سال بود که اتلتیکو دربی خانگی لالیگا را نبرده بود. یانیک کاراسکو دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر رساند.

لوکاس واسکز، مدافع راست رئال در پایان بازی گفت:« هفته پرتنشی داشتیم. قهرمان لالیگا شدیم و سپس توانستیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم. در چنین شرایطی به دربی رسیدیم و فکر می کنم علی‌رغم باخت، توانستیم در بسیاری از مقاطع بازی پایاپای رقابت کنیم. نیمه اول کمی مشکل داشتیم و نتوانستیم با ریتم بازی هماهنگ شویم. نیمه دوم تیم بهتر زمین بودیم و البته اتلتیکو هم شانس هایی داشت. می توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم.»

لوکاس ادامه داد:« ترکیب را مربی می چیند و بازیکنان داخل میدان همه تلاش خود را کردند. سه بازی دیگر تا فینال لیگ قهرمانان خواهیم داشت و می توانند بهترین بازی های تدارکاتی برای آن بازی حساس باشند. باید به بهترین شکل مهیای فینال شویم تا بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. بهترین روش برای آماده سازی، پیروزی در سه بازی باقیمانده است.»

سهمیه لیگ قهرمانان بارسا و اتلتیکو:« برایم اهمیتی ندارد. مهم این بود که ما قهرمان شدیم.»