فابیو کاپلو، مربی مشهور ایتالیایی که چند سالی است بازنشسته شده، در مورد بازی دیشب رئال مادرید و سیتی در نیمه نهائی لیگ قهرمانان صحبت کرد.

رئال به حقش رسید،  خوش شانسی آنجلوتی زبان زد است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می کرد رئال مادرید که تا دقیقه 90 با یک گل از سیتی عقب بود و در مجموع دو بازی رفت و برگشت نیز 5-3 نتیجه با باخته بود، بتواند در نهایت راهی فینال لیگ قهرمانان شود؟ چنین کاری تنها از رئال مادرید بر می آید. دو گل از رودریگو در دقایق 90 و 91 و نیز گل کریم بنزما در دقیقه 5 وقت اضافه اول در نهایت حکم به برتری 3-1 رئال و صعود این تیم به فینال پاریس برابر لیورپول داد.

فابیو کاپلو که در دو مقطع مربی رئال بوده و هر دو بار نیز این تیم را قهرمان لالیگا کرد، در مورد بازی دیشب به اسکای اسپورتس گفت:« امشب رئال مادریدی را در زمین دیدم که به قدرت و توان خودش ایمان داشت. شانس های خوبی در طول بازی خلق کرد که بهترینش را وینیسیوس در ابتدای نیمه دوم از دست داد. او یک موقعیت خوب دیگر هم داشت که استفاده نکرد. رئال در چند صحنه هم خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد و باید بگویم که خوش شانسی های کارلو آنچلوتی معروف و زبانزد است. در مجموع از بازی رئال خوشم آمد و استحقاق پیروزی و رسیدن به فینال را داشت.»

کاپلو ادامه داد:« رئال استراتژی درستی در زمین داشت. گفته بودم که خوب دفاع کردن در بازی برگشت، لازمه صعود رئال خواهد بود و این کار را به خوبی انجام دادند. عملکرد دفاعی رئال برای صعود کفایت می کرد. صحنه ای که فرلاند مندی توپ را از روی خط برگشت داد، بسیار کلیدی بود. رئال در بازی ماند و با ایمان و روحیه تسلیم ناپذیری اش توانست نتیجه را برگرداند.»