بازیکنان اتلتیکو مادرید از این که به افتخار قهرمانی رقیب همشهری تونل افتخار بزنند اصلا راضی نیستند.

خشم بازیکنان اتلتیکو: برای رئال تونل افتخار نمی‌زنیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید یکشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان رئال مادرید خواهد بود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی روز گذشته موفق شدند با پیروزی برابر اسپانیول برای سی و پنجمین بار جام قهرمانی رقابت‌های لالیگا را از آن خود کنند و بر اساس سنتی قدیمی اتلتیکو مادرید باید برای بازیکنان این تیم و در واقع برای ادای احترام به قهرمانی آن‌ها تونل افتخار بزند. 

حتی پیش از قطعی شدن قهرمانی رئالی‌ها در بازی روز گذشته نیز صحبت‌های بسیاری درباره این که آیا بازیکنان اتلتیکو مادرید حاضر به انجام این کار هستند یا خیر شنیده می‌شد. 

بازیکنان این تیم در نهایت باید در انتظار تصمیم باشگاه در این زمینه باشند اما روزنامه اسپانیایی مارکا معتقد است که آنها دلایل بسیاری برای خودداری از انجام این کار دارند. یکی از این دلایل این است که زدن این تونل در سال‌های اخیر بیشتر از این که به نشانه احترام به تیم قهرمان باشد، در واقع نشانه‌ای از تحقیر تیم مقابل بوده است. 

خوزه ماریا خیمنز پس از شکست 0-2 شب گذشته برابر اتلتیک بیلبائو به هیچ وجه از این موضوع استقبال نکرد و گفت:« تونل افتخار برای رئال مادرید؟ ما به آنها تبریک می‌گوییم اما احترام بسیاری برای هواداران خودمان قائل هستیم.»

یان اوبلاک نیز در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:«من به عنوان کاپیتان یکی از کسانی هستم که دوست ندارم برای این تیم تونل افتخار بزنیم. اما این باشگاه است که تصمیم خواهد گرفت و ما هر کاری که لازم باشد، انجام می‌دهیم.»

مدیران اتلتیکو به خوبی از این موضوع باخبر هستند که بخش اعظم هواداران این تیم مخالف تونل زدن برای رئال مادرید در موقعیتی خاص مانند دربی مادرید هستند که می‌تواند سرنوشت آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مشخص کند. 

در حال حاضر که به نظر می‌رسد اتلتیکو مادرید برنامه‌ای برای به راه انداختن تونل افتخار برای قهرمان لالیگا ندارد.