سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از بازی با مایورکا، در مورد وضعیت مصدومیت کریم بنزما و رودریگو صحبت کرد.

آنجلوتی: وضعیت بنزما دو روز دیگر مشخص می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب به روند پیروزی هایش در لالیگا ادامه داد و توانست در زمین مایورکا به برد ارزشمند 0-3 دست پیدا کند. ستاره رئال کریم بنزما بود که دو گل زد و یک پاس گل هم به وینیسیوس داد. به این ترتیب فاصله رئال با سویا نزدیک ترین تعقیب کننده اش به 10 امتیاز افزایش یافت. رئال در این بازی دو مصدوم هم داد(رودریگو بنزما).

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« خوب بودیم و بازی در کنترل ما بود. بازی ساده ای نبود و مایورکا به خصوص در نیمه اول خوب کار کرد. پس از گل وینیسیوس همه چیز ساده تر شد و البته مصدومیت ها اتفاق منفی بازی بودند.»

کارلتو ادامه داد:« مایورکا روی توپ های بلند و استفاده از ریباندها حساب کرده بود و خوب هم پرس می کردند. می دانستیم به این شیوه بازی خواهند کرد و نیمه اول یک توپ هم به تیر زدند. بین دو نیمه صحبت کردیم و با کمی تغییر تاکتیک روند بازی برای مان بهتر شد. بازی بسیار فیزیکی بود و مایورکا درگیرانه و خشن کار می کرد. داور از نظر من توانست بازی را خوب کنترل کند و مشکلی از این بابت نداشت.»

مصدومیت مندی، رودریگو و بنزما:« الان نمی توان اظهارنظر دقیقی داشت. پزشکان باید بیشتر بررسی کنند و امیدوارم مشکل خاصی نباشد. باید تا چهارشنبه صبر کنیم.»

10 امتیاز فاصله با تیم دوم و تنها دو باخت در 28 بازی؛ آیا احتمال از دست رفتن قهرمانی وجود دارد؟« من یک فینال لیگ قهرمانان را وقتی با میلان 3-0 در نیمه اول از لیورپول پیش افتادیم، از دست دادم. امیدوارم هرگز چنین اتفاقی تکرار نشود.»