ایسکو، هافبک رئال مادرید، از اتهامات وارد شده به او به شدت عصبانی و ناراحت است.

عصبانیت ایسکو از شایعات: من جاسوس نیستم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده‌اند که کارلو آنچلوتی به دنبال پیدا کردن فردی است که ترکیب این تیم را چند ساعت زودتر از آغاز بازی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. 
گفته می‌شود  این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته که ترکیب منتخب خودش برای ورود به هر بازی را به جای ساعت معمول، تنها دو ساعت پیش از هر بازی اعلام کند تا از لو رفتن زودهنگام آن جلوگیری کند. 
این اتفاق در جریان پیروزی 0-2 رئال مادرید برابر ختافه در رقابت‌های این هفته لالیگا رخ داد و بار دیگر پیش از بازی شب گذشته مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی تکرار شد. 

بسیاری باور دارند که آنچلوتی پس از مدت‌ها موفق شده این جاسوس را پیدا کند و چند نفر از هواداران رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی معتقد هستند که این فرد ایسکو است. 
اما این هافبک اسپانیایی که در چهار بازی اخیر جایی در ترکیب و فهرست رئال مادرید نداشته به شدت نسبت به این اتهام واکنش نشان داده و اعلام کرد که در حال حاضر حتی در جلسه‌های فنی حضور ندارد که از ترکیب باخبر باشد. 
ایسکو در پاسخ به یکی از هواداران که او را جاسوس خوانده بود نوشت:« من در فهرست جایی ندارم بنابراین در نشست فنی حاضر نیستم. بنابراین این که بخواهم ترکیب رئال مادرید را لو بدهم غیرممکن است! برو و نفرتت را در جای دیگری خالی کن!»
انتظار می‌رود که این بازیکن تابستان امسال از رئال مادرید جدا شود، چرا که پس از روزهای سختی که در چند فصل اخیر دور از میادین سپری کرد، آنچلوتی هم علاقه چندانی به استفاده از او نشان نداده و این بازیکن این فصل تنها 11 بازی در لالیگا انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.