لوکاس واسکز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید تاکید کرد این تیم حالا آماده درخشش در لیگ قهرمانان است.

لوکاس واسکز: بخش زیبای فصل پیش روی رئال مادرید است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته و با گل های کاسمیرو و لوکاس واسکز با دو گل از سد ختافه عبور کرد تا گام بلندی برای فتح زودهنگام لالیگا در فصل جاری بردارد. لوکاس واسکز، مدافع کناری رئال مادرید به تمجید از عملکرد این تیم پرداخته و مدعی شد بخش شیرین و جذاب فصل تازه از راه رسیده و این تیم آماده درخشش در روزهای باقی مانده فصل جاری است.

لوکاس واسکز گفت: "من واقعا خوشحالم که رئال مادرید پیروز شد، من نیز موفق به گلزنی شده و به تیم برای کسب سه امتیاز کمک کردم. ما در شرایط خوبی هستیم، می دانستیم که بازی مهمی در پیش داریم و ختافه شرایط را برای ما دشوار خواهد ساخت. روند مثبت خود را ادامه داده و از این حیث موفق به کسب یک پیروزی مهم و بزرگ شدیم. آن قسمتی از فصل که اکنون در راه است بخش واقعا زیبای آن محسوب می شود. ما خوب کار می کنیم، تیم کیفیت بالایی دارد و همه بازیکن تمام تلاش خود را در میدان می کنند.

راز اصلی عملکرد رئال مادرید این است که ما توپ را به سرعت از یک سمت زمین به جناح دیگر میدان منتقل می کنیم. بازی سختی در مقابل ختافه داشتیم و همه بازیکنان تیم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند. اکنون باید به فکر مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا باشیم و آن دیدار برابر رئال مادرید مانند یک فینال است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مطمئن شویم که با حمایت هواداران رئال مادرید از این مرحله در لیگ قهرمانان عبور می کنیم."