برای کارلو آنجلوتی شکست در دربی اهمیت زیادی نداشت و خوشحال بود که امشب تیمش مصدوم نداده است.

آنجلوتی: شکست در دربی؟ خوشحالم مصدوم ندادیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم لالیگا، اتلتیکومادرید موفق شد میهمان و رقیب همشهری‌اش رئال مادرید را با تک گل دقیقه 38 یانیک کاراسکو از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

برخلاف رئال مادرید که به سبب قهرمانی زودهنگامش و تشریفاتی بودن این بازی، نتیجه اهمیت چندانی نداشت، اتلتیکومادرید برای تثبیت جایگاه خود در جمع 4 تیم بالای جدول به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب نوزدهمین پیروزی‌شان 64 امتیازی شدند و فاصله خود را با رئال بتیس رده پنجمی به 6 امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها سه هفته دیگر به پایان رقابت‌ها باقی مانده است. رئال مادرید هم با قبول چهارمین شکستش در این فصل همچنان 81 امتیازی است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« بازی خوبی بود و خوب جنگیدیم. بازی تقریبا برابر بود و در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول کار کردیم. پس از یک هفته سخت و هیجان انگیز، نباید انتظار زیادی از تیم داشت. باختیم ولی تیم تلاشش را در زمین نشان داد. واقعیت این است که انتظار بیشتری نداشتم.»

آنچلوتی ادامه داد:« نیمه اول توپ های زیادی از دست دادیم و در دوئل های نفر به نفر اغلب بازنده بودیم. معتقدم در چنین بازی هایی شرایط ذهنی تیم بسیار مهم است و ما از این حیث کمی خسته بودیم. اینکه مصدوم ندادیم اما اتفاق مثبت بازی بود و حالا باید خودمان را برای بازی های بعد مهیا کنیم. امیدوارم تا بازی فینال مصدوم ندهیم.»

سیستم چرخشی تا پایان فصل:« در بازی پنجشنبه شب برابر لوانته، به بازیکنانی که امشب در میدان نبودند، بازی خواهد رسید. برابر کادیز نیز همین روند ادامه خواهد داشت و برابر بتیس، تقریبا تیمی که قرار است در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار بگیرد را در میدان خواهیم دید.»

لونین به جای کورتوا:« او امشب کارش را خیلی خوب انجام داد.»