خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد تمام توانش را برای تقویت این تیم در تابستان به کار بگیرد.

قول لاپورتا به ژاوی: نگران خرید بازیکن نباش!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی قصد دارد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند اما بهتر از هر کس دیگری از شرایط مالی باشگاه بارسلونا آگاه است. 

با این حال، این مربی اسپانیایی از این موضوع هم آگاه است که هرکس روی نیمکت بارسا بنشیند باید بهترین نتایج را کسب کند و این تیم حالا بیشتر از هر زمان دیگری به نتیجه‌گیری نیاز دارد. 

آنها به تازگی یک فصل بدون جام را سپری کرده‌اند و حالا چاره‌ای جز حضور در کورس قهرمانی فصل آینده ندارند، خصوصا که رئال مادرید موفق شده با قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل در واقع دبل کند. 

اما ژاوی برای این که بتواند تیمش را در چنین شرایطی قرار دهد نیاز به تغییراتی اساسی دارد و گفته می‌شود که لاپورتا به او قول انجام این تغییرات را داده و تاکید کرده که:« نگران نباش، بازیکنان جدیدی را جذب خواهیم کرد!» 

این مربی جوان بارسا از شرایط مالی این باشگاه و سقف مالی تعیین شده برای پرداخت دستمزد از سوی لالیگا خبر دارد اما به وعده رییس بارسا اطمینان کرده است. 

او از مدت‌ها قبل برای آماده‌سازی تیمش در آستانه فصل 23-2022 برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد با بسیاری از بازیکنان از جمله کاپیتان‌های بارسا دیدار کند. 

نام‌های بسیاری چون سزار آسپیلیکوئتا، ژول کونده، روبن نوس، لواندوفسکی و رافینیا در کنار نام این باشگاه به گوش می‌خورد. همه آنها  می‌توانند از همان روز اول وارد ترکیب بارسا شوند. از سوی دیگر بازیکنانی چون مارکوس آلونسو، کریستنسن و فرانک کسیه نیز جزو گزینه‌های مدنظر این باشگاه هستند. 

هر یک از این بازیکنان می‌توانند شرایط فعلی بارسا را بهبود ببخشند و نقشی کلیدی را در سرنوشت فصل آینده این تیم ایفا کنند اما باید دید که شرایط برای بارسا چطور پیش خواهد رفت. 

آنها باید اول از همه فکری به حال شرایط مالی و خصوصا سقف دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا کنند و بازیکنانی از فهرست فعلی را به فروش برسانند تا بتوانند زمینه جذب ستاره‌های جدید را فراهم کنند. 

برند بارسا همچنان برای بسیاری از بازیکنان جذاب است و پروژه ژاوی در این باشگاه نیز می‌تواند بازیکنان زیادی را به هیجان بیاورد. شاید همین موضوع باعث شده که لواندوفسکی اشتیاق زیادی برای حضور در نوکمپ داشته باشد. 

اگر مدیران بارسا بتوانند به درستی از این شرایط استفاده کنند، ژاوی مسئولیت ساختن تیم قهرمان را برعهده خواهد گرفت.