ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است برآیند این فصل برای تیمش منفی نبوده است.

ژاوی: بارسا فصل بدی را پشت سر نگذاشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

به این ترتیب بارسا این فصل را با شکست به پایان رساند تا کابوس دشواری که هواداران این تیم در طول این سال سپری کردند به پایان رسیده باشد، هرچند حضور ژاوی باعث شد که دشواری این فصل تا حدودی کاهش پیدا کند. 

ژاوی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما اشتباهات بزرگی داشتیم. با این حال توانستیم این فصل را نجات دهیم. ما در رده دوم قرار گرفتیم و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوردیم، در نهایت برآیند این فصل برای ما منفی نیست و فصل بدی را سپری نکردیم. حالا زمان استراحت رسیده است.»

این مربی اسپانیایی درباره برنامه این باشگاه در پنجره تابستانی اظهار داشت:« کارهایی که باید در باشگاه انجام شود آغاز شده که بسیار مهم‌تر از داخل زمین است. ما باید چیزهای بسیار بسیار زیادی را تغییر دهیم. ما توانستیم فصلی فاجعه‌بار را نجات دهیم و حالا کارهای مربوط به فوتبال در داخل زمین تمام شده است. این فصل ممکن بود بسیار غمگین انگیز باشد اما ما توانستیم شرایط را بهبود ببخشیم.»

سرمربی بارسا در پاسخ به این سوال که آیا نیمار به این تیم خواهد پیوست گفت:« نیمار آنجا قرارداد دارد. چنین اتفاقی بسیار دشوار خواهد بود. بارسا کار دشواری در پیش دارد اما ما در هر حال باید جهت تقویت این تیم برای فصل آینده تلاش کنیم. نیمار فوتبالیستی است که من دوستش دارم اما هیچ صحبتی درباره حضور او در بارسا مطرح نشده است.»

او درباره تقویت تیمش برای فصل آینده اضافه کرد:« من پیش از این به باشگاه اعلام کرده‌ام که ما در هر پست نیاز به دو بازیکن هم سطح داریم تا بتوانند با یکدیگر رقابت کنند؛ به این شکل می‌توانیم بار دیگر تیمی بزرگ داشته باشیم.»