با اعلام باشگاه بارسلونا رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه این تیم بعد از انجام مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

خطر از بیخ گوش مدافع بارسلونا گذشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در چارچوب هفته سی و ششم لالیگا میزبان سلتاویگو است و در حالی که با نتیجه 3-1 از حریف پیش بود، مصدومیت رونالد آرائوخو باعث نگرانی شدید هواداران این باشگاه شد.
در دقیقه 64 بود که روی یک توپ هوایی، آرائوخو در تلاش برای ضربه سر با گاوی، هم‌تیمی‌اش، سر به سر شد و بعد از طی کردن چند متر، ناگهان روی زمین افتاد.

بلافاصله تیم پزشکی بارسلونا وارد زمین شد تا کارهای لازم را انجام دهد. از طرفی پیش از ورود تیم پزشکی اریک گارسیا، مدافع بارسا و یاگو آسپاس، مهاجم سلتاویگو، اولین بازیکنانی بودند که متوجه وخامت حال آرائوخو شدند و تلاش کردند با قرار دادن او به پهلو، مانع از برگشتن زبان او به طرف حلق شوند. 

بلافاصله بعد از این اتفاق تلخ باشگاه بارسلونا بیانیه‌ای منتشر و تایید کرد که مدافع اروگوئه‌ای این تیم دچار ضربه مغزی شده است. آرائوخو فوراً به بیمارستان منتقل شد تا کارهای درمانی روی او انجام شود. در واقع به نظر می رسد که همه اقدامات لازم در مورد این بازیکن به موقع انجام شده چرا که ساعتی پیش باشگاه بارسلونا تایید کرد که تست‌های تکمیلی روی این مدافع اروگوئه ای انجام شده و و بعد از حاصل شدن اطمینان از بهبود حال آرائوخو این بازیکن از بیمارستان مرخص شده است.