دنی آلوز ستاره برزیلی بارسا معتقد است بارسا مسیر خود را پیدا کرده و بار دیگر تاریخ‌سازی خواهد کرد.

همه توانایی بارسا را دیدند؛ اینگونه تاریخ‌سازی می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در برنابئو توانست با 4 گل بر رئال پیروز شده و به روند صعودی خود ادامه دهد. تیم تحت هدایت ژاوی در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در ال‌کلاسیکو هم برتری فاحشی بر میزبانش داشت.

در بازی دیشب دنی آلوز کار را از روی نیمکت شروع کرد و رونالد آرائوخو بود که در سمت راست به میدان رفت. ستاره برزیلی اما در دقایق پایانی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا یک ال کلاسیکوی دیگر را هم تجربه کند. این بازی شماره 400 او با پیراهن بارسا بود.

 

آلوز در پایان بازی گفت:« پیام ما صریح و ساده بود. باید از این تیم لذت برد و این پیروزی متعلق به همه است، از بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی گرفته تا هواداران. ما بارسلونا هستیم و اینگونه می توان تاریخ‌سازی کرد. یک بار دیگر توانستیم برتری پرگلی در زمین تیم رقیب به دست بیاوریم. پیروزی بر رئال تحت هر شرایطی لذت بخش است و من نمی توانم از بین پیروزی ها در ال کلاسیکو تنها به یکی اشاره کنم. ترجیح می دهم در زمان حال زندگی کنم و همین برد را جشن بگیرم.»

آلوز ادامه داد:« تا همین چند وقت پیش تصور بازی شماره 400 برای بارسا غیرممکن بود و این هدیه ای بزرگ برایم محسوب می شود. بازی برای بارسا یک حس بی نظیر است. بازیکنان جوان باید به درک بهتری از بازی برای بارسا می رسیدند و اینکه برای چه تیمی بازی می کنند. اینجا هستم تا به آینده های باشگاه کمک کنم.»

فتح لالیگا:« همانطور که ژاوی گفت، بسیار دشوار است ولی هدف ما از ابتدا بازیابی هویت باشگاه بود. بارسا فلسفه بازی خاص خودش را دارد و هر زمان به آن پایبند بوده، نتایج خوب و قهرمانی ها هم از راه رسیده اند. برابر رئال ثابت کردیم که بارسا چه توانایی هایی دارد. ما رویاپردازیم و رویاپردازی هم رایگان است. قهرمانی به ما بستگی ندارد و ما فقط باید بازی های بعدی را پیروز شویم و سپس ببینیم چه خواهد شد.»