برخورد توپ به دست مدافع مس کرمان جنجالی ترین صحنه دیدار با صنعت نفت آبادان را رقم زد.

انتقاد مدافع مس کرمان به کارشناسی‌های داوری!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، مس کرمان با یک پنالتی دقایق پایانی نتیجه را به صنعت نفت آبادان واگذار کرد که بحث‌های مربوط به داوری در این بازی جنجال بزرگی را بین دو باشگاه برانگیخته است.

میلاد خدایی مدافع مس که برخورد توپ به دستش هند اعلام شد و شکست تیمش را رقم زد؛ در توضیح اتفاقات بازی به خبرنگار ما گفت: بازی به خاطر حساسیتی که داشت از نظر فنی چیز خاصی نداشت و استرس حاکم در بازی اجازه نداد بازی آن‌طور که باید پیش برود. گل اول را دریافت کردیم و بعد از شش، هفت دقیقه به گل رسیدیم و این نتیجه تا آخرین دقایق ادامه داشت و داور در صحنه‌ای که می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد خیلی راحت از آن رد شد و در دقیقه ۹۲ برای آن‌ها پنالتی گرفتند. ما خیالمان از بابت تیم داوری خوبی که برای ما گذاشتند راحت بود ولی باز هم ما متضرر شدیم. یک مقدار شرایط سخت شد تمام تلاشمان را می‌کنیم در هفته‌های آینده این نتیجه را جبران و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

او در مورد صحنه‌ای که توپ به دستش خورد و داور پنالتی اعلام کرد ادامه داد: چگونه کارشناسان با یک عکس تشخیص می‌دهند؟ درحالی توپ به دست من خورد که پشت من نه بازیکن حریف بود و نه تغییر جهت داده شد و یک اتفاق ساده در محوطه جریمه بود و هیچ خطری نبود و عین همین صحنه اتفاق افتاد ‌و برای ما پنالتی نگرفتند. داور هنگامی که می‌خواست برای صنعت پنالتی بگیرد بعد از پنج ثانیه سوت زد چرا همان اول نزد؟ هفت دقیقه هم وقت اضافه بود که داور در دو دقیقه تمامش کرد. فقط ما ۵۰ نفر نیستیم و یک استان از این اتفاق ناراحت شدند. چندمین بازی است ما از داوری به این شکل آسیب می‌بینیم.

مدافع مس در مورد اینکه کارشان برای بقا با این نتیجه به اما ‌و اگر کشیده شد گفت: همه بازی‌ها سخت است و تلاش می‌کنیم از این پنج بازی امتیاز بگیریم و بتوانیم تیم را نگه داریم و شرمنده مردم نشویم.

خدایی در پایان در مورد اعتقاد صنعت نفت به وقت‌کشی افزود: مجموع افتادن بازیکنان ما یک دقیقه هم نبود. فقط به فکر بازی جوانمردانه بودیم، ما در هیچ‌ بازی وقت تلف نکردیم و در بازی با صنعت نفت هم هیچ وقت‌کشی از سمت ما نبود.