محمودی نیا، مربی مس کرمان می‌گوید پیروزی در هفته دهم می‌تواند این تیم را از انتهای جدول جدا کند.

مربی مس کرمان: بازیکنان را از شرایط آگاه کردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمود محمودی‌نیا مربی مس کرمان در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت آبادان در ابتدا گفت: من هم به نوبه خودم هفته تربیت بدنی را به همه تلاشگران سختکوش این عرصه تبریک می‌گویم. بازی فردای ما در کرمان با تیم صنعت نفت آبادان است. در هر صورت چیزی که در طول این هفته بعد از بازی با آلومینیوم با بچه‌ها صحبت کردیم، مجموعه باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این درک رسیدند که شرایط این هفته را به خوبی از لحاظ فکری و روانی به آن فکر کنند.

مربی مس کرمان ادامه داد: بازی مهمی برای ما است. بدون اینکه بخواهیم فشاری روی بچه‌های‌مان بیاوریم که خدانکرده کیفیت‌شان پایین بیاید، سعی کردیم در نوع تمرینات و صحبت‌های‌مان این آگاهی را بدهیم که سختکوشی و کم بودن ضریب اشتباه در فاز دفاع و حمله می‌تواند به ما کمک کند تا هفته دهم را با سه امتیاز رد کنیم. این خیلی به ما کمک می‌کند با فرصتی که برای‌مان باقی می‌ماند تا بعد از جام جهانی بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف و ۱۹بازی بعد از جام جهانی را مدیریت کنیم.

او در پایان گفت: همه می‌دانیم که در بازی فردا نباید اشتباه کنیم و باید سرشار از انگیزه باشیم. بچه‌ها تمرین خوبی داستند و همه از لحاظ ذهنی، بدنی و روانی آماده‌اند تا انشاالله با تمرکز بالا بجنگند و کم اشتباه باشند. بازی خانگی با تیمی داریم که در جدول پایین‌تر از ما است و قطعا این بازی می‌تواند ما را جدا کند. همه سعی‌مان را گذاشتیم که این آگاهی به وجود بیاید. انشاالله به لطف خداوند و هواداران دلسوز مس کرمان فردا اتفاقات خوبی بیفتد.