سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آبادان علاوه بر کسب سه امتیاز دستاوردهای دیگری هم داشت.

دست ژوزه مورایس بازتر از همیشه شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سپاهان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب سه امتیاز شد تا 16 امتیازی شود و همچنان رقابت در صدر جدول نزدیک و غیرقابل پیش‌بینی باقی ماند. این دیدار البته به جز سه امتیازی که در هفته پیروزی استقلال، پرسپولیس و تراکتور برابر حریفان‌شان بسیار پراهمیت بود، نقاط مثبت دیگری هم برای سپاهان داشت که می‌توان به بازگشت دو هافبک تیم از مصدومیت اشاره کرد.

مانوئل فرناندز، آخرین مرتبه در جریان تساوی برابر ذوب‌آهن بود که برای سپاهان بازی کرد و پس از این مسابقه به دلیل مصدومیت حضور در سه دیدار تیمش را از دست داده بود. این هافبک با تجربه و خلاق اما در آبادان چند دقیقه‌ای بازی کرد و با فرمی که در همان چند دقیقه از خود نشان داد، بار دیگر خط میانی سپاهان را غنی کرد.

علاوه بر مانوئل فرناندز یکی دیگر از بازیکنانی که فرصت بازی پیدا کرد، جلال علی‌محمدی بود؛ هافبکی که مورایس در پنجره تابستانی روی او نظر مثبتی داشت و در تیم باقی ماند ولی در ادامه بدشانسی علی‌محمدی را از اردوی تیم تا پایان هفته هشتم دور کرد و بالاخره این هافبک هم در مصاف با نفت آبادان برای سپاهان بازی کرد.

طی بازی‌های اخیر مسعود ریگی، بازیکن ثابت سپاهان در بخش میانی زمین بوده است و بازیکنانی نظیر محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد قربانی و فرشاد احمدزاده به تناوب در بخش میانی سپاهان بازی کرده‌اند. حالا اما به نظر می‌رسد شرایط در این بخش از زمین برای مورایس بسیار خوب شد و او حالا چندین بازیکن جوان و باتجربه با ویژگی‌های متفاوت دارد که دست او را برای انتخاب سه بازیکن از میان آنها بسیار باز کرده است.