شباب الاهلی علی رغم بهره‌مندی از دو بازیکن ایرانی خود نتیجه را مقابل العین واگذار کرد.

 باخت های بی‌پایان  شباب الاهلی در حضور نوراللهی و قایدی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی را پس از هفت دیدار دوباره همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم هزاع بن زاید به مصاف العین صدرنشین رفت.

العین در دقیقه ۳۰ توسط لابا، مهاجم توگویی و بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر امارات دروازه یاران نوراللهی و قایدی را باز کرد و نیمه اول با شکست یک گله شباب الاهلی به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان شباب الاهلی برای فرار از شکست خارج از خانه مقابل صدرنشین لیگ برتر امارات بی‌ثمر بود تا در نهایت العین به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند و با ۵۲ امتیاز و اختلاف ۷ امتیازی نسبت به الوحده رده دومی، در رتبه اول جدول بماند.

شباب الاهلی امارات که طی چهار هفته گذشته لیگ برتر این کشور شکست خورده بود، در دیدار مقابل العین هم نتوانست به نتایج ضعیف خود پایان بدهد و با مغلوب شد تا ۳۰ امتیازی بماند و در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

در شبی که هر دو ملی پوش ایرانی شباب الاهلی نوزدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات را انجام دادند، احمد نوراللهی تا پایان مسابقه در ترکیب تیمش برابر العین حضور داشت، اما مهدی قایدی در دقیقه ۵۹ تعویض شد.