میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از عملکرد تیمش در دیدار برابر برنتفورد ابراز رضایت کرد.

آرتتا: از بازی آرسنال لذت می‌برم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از قبول شکست برابر منچستریونایتد، دوباره به روزهای درخشان ابتدای فصل بازگشت و امروز در خانه برنتفورد 0-3 پیروز شد. حالا آنها در هفت هفته ابتدایی موفق به کسب شش پیروزی شده اند. میکل آرتتا سرمربی جوان آرسنال، مدغی شد آنها با تمام توان در ادامه فصل تلاش می کنند و سبک بازی توپچی ها برای او لذت بخش است.

میکل آرتتا گفت: "من از سبک بازی آرسنال بسیار راضی هستم. سبکی که ما مناطق مختلف زمین را کنترل کردیم همان روشی است که برای بردن بازی به آن نیاز دارید. دارم از فوتبال تیمم لذت می بریم و ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین خودمان را در زمین ارائه دادیم. جدول لیگ برتر بعد از 38 بازی به ما دروغ نخواهد گفت. گرانیت ژاکا در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشت و من از عملکرد این بازیکن راضی هستم.

درخشش فابیو ویرا؟ من فکر می کنم او پیشرفت خوبی داشته است. او تمام پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و خیلی بدشانس بود، اما از استعداد این بازیکن باخبریم.. ما می دانیم که چرا ویرا را به خدمت گرفتیم و او چه چیزی می تواند به تیم اضافه کند. اما این درخشش مقابل برنتفورد در این زمین در اولین بازی لیگ برتری، داستان متفاوتی است و ویرا دوباره شخصیت و کیفیت خود را نشان داد.

بازی دادن به اتان نوانری 15 ساله؟ این یک حس درونی و خالص بود. من با این نوجوان آشنا شده و از عملکرد نوانری خیلی خوشم آمد. عملکرد او در آکادمی به من احساس خوبی می داد. اتان نوانری چند بار با ما تمرین کرده است و بعد از تمرین دیروز این حس را داشتم که اگر فرصتی پیش بیاید، به او میدان خواهم داد.  بهتر است پیغام خاصی به این بازیکنان ندهید، فقط آنها را به زمین برده و ببینید چه اتفاقی می افتد."