پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از عملکرد ارلینگ هالند در دیدار برابر بورنموث دفاع کرد.

دفاع گواردیولا از هالند: او زندانی شده بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب هالند در دیدار برابر بورنموث در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس باعث شد که انتقادهای بسیاری از او انجام شود. 

این بازیکن نروژی که در اولین دیدار رسمی با پیراهن سیتی موفق به گلزنی شده بود، در هفته دوم نتوانست این درخشش را تکرار کند و تنها هشت لمس توپ داشت که باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان شده بود. 

گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی امروز برابر نیوکسل گفت:« من کنار زمین حضور داشتم و به نظر می‌رسید که هیچ فضایی برای او وجود ندارد چون بورنموث بسیار در عمق نشسته بود. انگار که او را زندانی کرده بودند.»

او با اشاره به نیاز این بازیکن برای سازگاری با این شرایط اظهار داشت:« در هر حال، فضاهایی وجود دارد و به همین دلیل است که او نیاز به کمی زمان دارد تا با جریان درست بازی هماهنگ شود، حرکاتی که قادر به انجام آنهاست را ببیند و با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کند. ما باید بدانیم که باید این کار را سریع‌تر انجام دهیم، خصوصا وقتی برابر تیم‌های تدافعی قرار می‌گیریم. بازیکنان تراز اول باید در فضاهای کوچک‌تری حرکت کنند و به همین دلیل این دشوارترین پست ممکن است.»

بسیاری انتظار دارند که هالند پس از هفته سختی که پشت سر گذاشت با تفاوت لیگ برتر و بوندسلیگا آشنا شده باشد و فرصت درخشش دوباره و گلزنی در بازی امروز برابر نیوکسل را پیدا کند، اتفاقی که می‌تواند این تیم را بار دیگر به صدر جدول این رقابت‌ها برگرداند.