یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد کسب پیروزی مقابل نیوکاسل دشوار بوده است.

کلوپ: همه چیز مهیای پیروزی نیوکاسل بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در دیداری دشوار و نزدیک با تک گل نبی کیتا در خانه نیوکاسل به برتری رسیده و بالاتر از منچسترسیتی و با یک بازی بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد همه چیز برای کسب پیروزی نیوکاسل مهیا بود و بازیکنان او بودند که اجازه انجام این کار را ندادند.

یورگن کلوپ گفت: "ما یک گل فوق العاده به ثمر رساندیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز بزنیم. عملکرد درخشانی ارائه دادیم و بازیکنان از نظر فردی نیز بسیار خوب عمل کردند، پس من بسیار خوشحالم. ما مستحق کسب پیروزی در بازی امروز بودیم. ما باید از این دیدار نکاتی را یاد گرفته و خودمان را با شرایط تطبیق دهیم. ما جریان بازی را کنترل کردیم و عملکرد تیم کاملا مورد رضایت من بود. 

توانستیم سبک بازی حریف را کنترل کنیم و ضد حملات زیادی از سوی نیوکاسل صورت نگرفت که این عملکرد فوق العاده باعث خوشحالی من است. وظیفه من تصمیم گیری در مورد ترکیب است و البته مجبور نیستم کارهای زیادی انجام دهم. کوستاس نیز شایسته بازی کردن بود، اما اگر سه تغییر در عقب زمین ایجاد کنید اتفاق خوبی رخ نمی‌دهد. همه بازیکنانم در وضعیت خوبی هستند.

آمدن به اینجا و بازی کردن در مقابل تیمی در فرم خوب برای بازیکنان دشوار بود. آب و هوا خوب بود و بازیکنان حریف روحیه بالایی داشتند. همه چیز برای یک پیروزی خانگی دیگر برای نیوکاسل آماده شده بود و تنها گروهی که می‌خواستند جلوی رخ دادن این اتفاق را بگیرند، بازیکنان من بودند.

آینده جیمز میلنر؟ خود این بازیکن در خصوص آینده تصمیم می‌گیرد و من حرفی برای گفتن در این رابطه ندارم. هر موفقیتی که ما به دست آوردیم بدون جیمز میلنر امکان پذیر نبود."