یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اخراج داروین نونیز در بازی برابر کریستال پالاس کاملا درست بود و او بود از این اتفاق درس بگیرد.

کلوپ: کارت قرمز حق نونیز بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس برابر کریستال پالاس قرار گرفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. 

پالاس موفق شد گل اول این بازی را روی درخشش ویلفرد زاها به ثمر برساند و لیورپول نهایت تلاشش را برای به تساوی کشاندن این بازی به کار گرفت. 

نونیز که برای اولین بار بازی در آنفیلد با پیراهن این تیم را تجربه می‌کرد، نتوانست کمک زیادی به تیمش بکند و روی درگیری با مدافع پالاس و به دلیل ضربه سری که به او زد از زمین بازی اخراج شد تا کار را برای لیورپول سخت‌تر از قبل کند. 

کلوپ پس از پایان بازی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت:« فکر می‌کنم کمی او را تحریک کردند اما این مطمئنا واکنش اشتباهی بود. کارت قرمز حق او بود و من نمی‌توانم این موضوع را انکار کنم. بله، او از این اتفاق درس خواهد گرفت. متاسفانه در حال حاضر زمان کمی برای بازی در اختیار دارد. این برای ما در این شرایط خاص خوب نیست اما باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.»

این مربی آلمانی درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:« ما واقعا خوب بودیم. این را پس از بازی به بازیکنانم گفتم که به آنها افتخار می‌کنم. این احساسی که من دارم. اتفاقات بسیاری در طول هفته رخ داد و بازی هم به این شکل شروع شد اما من واقعا از این بازی راضی هستم و فوتبالی که می‌خواستم را در زمین بازی از شاگردانم دیدم.»

او با اشاره به دومین تساوی متوالی در لیگ برتر گفت:« البته که دوست داشتیم پیروز شویم اما فکر می‌کنم واقعا خوب بازی کردیم اما آنها هم با تمام وجود دفاع کردند. ما مطمئنا در مسیر درستی قرار داریم و باید به همین روند ادامه دهیم. سبک بازی ما بسیار خوب بود و حریف را تحت فشار قرار دادیم. حالا  یک امتیاز بیشتر از بازی قبلی داریم. می‌دانم روزنامه‌ها چه تیترهایی خواهند زد اما زندگی همین است.»