یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد بازیکنان ذخیره تیمش در دیدار برابر ساوتهمپتون بسیار راضی است.

لیورپول برابر رئال؛ فِراری‌های در گاراژ کلوپ!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این تیم حالا باید در انتظار لغزش منچسترسیتی در هفته پایانی لیگ برتر باشد تا با پیروزی برابر ولورهمپتون بتواند جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. 
کلوپ در این بازی تغییرات بسیاری در ترکیب تیمش اعمال کرده و بسیاری از بازیکنان ذخیره را در ترکیب اصلی قرار داده بود تا هم فرصتی به آنها داده و هم به دیگر بازیکنان تیمش فرصتی برای استراحت پس از بازی در فینال جام حذفی برابر چلسی داده باشد. 
این مربی آلمانی پس از پایان بازی گفت:« من از این عملکرد بسیار خوشحال هستم. این نمایشی بسیار تاثیرگذار بود. با وجود این پسرها انگار که چند فراری در گاراژ دارم.»
او در ادامه با تمجید از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« مطمئن نیستم هاروی الیوت آخرین بار کی بازی کرد. کورتیس جونز فرصتی برای بازی نداشت، او فقط هر از چند گاهی در زمین قرار می‌گرفت. تاکومی مینامینو واقعا عالی بود و به نظر می‌رسد این که او بیشتر بازی نمی‌کند نوعی جنایت است. الکس اوکسلید چمبرلین در این مدت بازی نکرده اما در شرایطی عالی بود.»
کلوپ درباره درخشش بازیکنان ذخیره تیمش در میدان  اظهار داشت:« گاهی بازی برای بازیکنان من بسیار سخت شده است. هر اتفاقی که امسال رخ بدهد به خاطر این گروه است. آنها خارق العاده هستند و بار دیگر این موضوع را در بازی امشب در زمین نشان دادند.»
محمد صلاح، ویرژیل فن دایک و فابینیو در آستانه دیدار حساس برابر رئال مادرید دچار مصدومیت شده‌اند و این موضوع شاید باعث شود که کلوپ در این بازی هم مجبور به استفاده از این فراری‌هایی شود که در گاراژ تیمش دارد. 
هرچند پیش از این گفت شده که هر سه این بازیکنان به احتمال زیاد برای دیدار فینال و حتی آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر برابر وولوز آماده خواهند بود اما همچنان این احتمال وجود دارد که بعضی از بازیکنان ذخیره این تیم بتوانند بازی در فینال لیگ قهرمانان در پاریس را تجربه کنند.