جو گومز، مدافع لیورپول، در جریان بازی شب گذشته برابر ساوتهمپتون دچار مصدومیت شد.

در آستانه فینال CL؛ مدافع لیورپول مصدوم شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای شاگردان یورگن کلوپ برخوردار بود چون با توجه به توقف منچسترسیتی در بازی این هفته مقابل وستهام، این شانس را داشتند که بتوانند با کسب سه امتیاز این بازی اختلاف‌شان با تیم رقیب را در آستانه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به یک امتیاز برسانند.

اتفاقی که در نهایت رخ داد تا بازی هر دو تیم در هفته پایانی این مسابقات در اوج حساسیت برگزار شود. 

با توجه به فشردگی دیدارهای لیورپول و برگزاری بازی فینال جام حذفی و همچنین در پیش بودن فینال لیگ قهرمانان، کلوپ تصمیم گرفت تغییراتی در بازی شب گذشته در تیمش ایجاد کند و به همین دلیل از جو گومز در ترکیب این تیم استفاده کرد. 

با این حال این بازیکن در نیمه اول دچار مصدومیت شد اما تا پایان نیمه در زمین ماند و در آستانه نیمه دوم جایش را به جوردن هندرسون داد. 

کلوپ پس از پایان بازی درباره شرایط این مدافع گفت:« امیدوارم که خوش شانس باشیم. او احساس درد دارد. این اتفاق شوک بزرگی به کل تیم وارد کرد اما او در رختکن نشست و وقتی که با او صحبت کردم در شرایط خوبی قرار داشت.»

گومز در چند فصل اخیر بارها و بارها به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را در دیدارهای مهم همراهی کند و به نظر می‌رسد که این شرایط بار دیگر برای او به وجود آمده است.