برخورد دست رضا اسدی با صورت نقی زاده صحنه‌های عجیبی را در بازی دیشب رقم زد.

حرکت جنجالی تمیروف در بغل کردن رحمتی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" دقایقی بعد از اینکه محمدرضا آزادی در ثبت هت‌تریک ناکام بود و پنالتی را از دست داد، در یک صحنه وسط زمین رضا اسدی با هافبک آلومینیوم یعنی علیرضا نقی‌زاده برخورد کرد که در اثر آن لب نقی‌زاده دچار پارگی شد.

کادر پزشکی آلومینیوم بعد از این اتفاق وارد زمین شد تا به مداوای بازیکن خودشان رسیدگی کنند. در این لحظه رامین رضاییان که از طولانی شدن این اتفاق عصبانی شده بود، کیف کادر پزشکی این تیم را از زمین مسابقه خارج کرد که این اتفاق با واکنش رحمتی همراه شد.

در ادامه میلاد فخر‌الدینی وارد ماجرا شد تا از سرمربی تیمش حمایت کند که بعد از اینکه متوجه شد بین رحمتی و رضاییان ارتباط دوستانه‌ای وجود دارد، او هم در صدد آرام کردن بقیه بازیکنان برآمد. 

نکته جنجالی ماجرا اما دخالت تمیروف بود. بازیکن ازبک پرسپولیس که می‌خواست با تمام شدن درگیری‌ها کار زودتر آغاز شود، در حرکتی عجیب مهدی رحمتی که خودش فخرالدینی را دعوت به آرامش می‌کرد بغل کرد و می‌خواست او را از صحنه جدا کند.

اتفاقی که با تعجب رحمتی و البته ناراحتی بازیکنان ایرالکو همراه شد و موجب شد برای ثانیه‌های بیشتری درگیری‌ها ادامه پیدا کند و در نهایت با دخالت وحید کاظمی، درگیری‌ها به پایان رسید.

هرچند تمیروف در این بازی موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش کسب کند، اما در مجموع عملکرد این بازیکن هنوز رضایت هواداران پرسپولیس را به همراه نداشته است. با توجه به حذف پرسپولیس از جام حذفی، تنها امید سرخپوشان برای کسب یک جام در این فصل رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود. جایی که احتمالا تمیروف باید تمام توانش را برای گلزنی در آن رقابت‌ها بگذارد.