علی شجاعی، وینگر 25 ساله پرسپولیس باید در هفته‌های باقی‌مانده هرچه در توان دارد به رخ کادرفنی بکشد.

تلاش شجاعی برای قرارگیری در لیست تمدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی در حالی دومین سال حضور در اردوی پرسپولیس را سپری می‌کند که علی‌رغم مهره اصلی نبودن در این دو فصل لحظات جذاب و فراموش نشدنی‌ای را با پیراهن پرسپولیس تجربه کرده است. از گل کردن پنالتی پنجم مقابل النصر در نیمه نهایی آسیا گرفته تا نجات دروازه پرسپولیس در دربی که نهایتا منجر به پیروزی تیمش شد.

شجاعی اگرچه مقاطع مختلفی از پیش فصل و طول فصل را با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرده اما هروقت به بازی رفته تمام تلاش خود را انجام داده است. او در این فصل با احتساب جام حذفی و سوپرجام در 10 مسابقه به میدان رفته که تنها در دو بازی فرصت نود دقیقه‌ای داشته است.

با این حال او در این فصل یک گل در جام حذفی و یک گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و چندین بار نیز موجب گلزنی تیمش شده است. او در بازی آخر مقابل آلومینیوم هفت دقیقه بازی کرد که نفوذ دقیقه آخری و شوت او موجب شد در ریباند رضا اسدی دروازه حریف را باز کند.

شرایط وینگر چپ‌پای پرسپولیس در پایان فصل متفاوت می‌شود چرا که او دیگر در لیست زیر25 سال جای نمی‌گیرد و یک سهمیه بزرگسال را اشغال خواهد کرد. اتفاقی که ادامه حضور او در پرسپولیس را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این بازیکن تلاش می‌کند در هفته‌های باقی‌مانده کادرفنی تیمش را برای قرار گرفتن در لیست تمدیدی‌ها مجاب کند.