برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد، معتقد است که هواداران این تیم حق دارند از شرایط آنها ناراضی باشند.

برونو فرناندز: ما شایسته پوشیدن پیراهن یونایتد نیستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه باورنکردنی 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این آخرین شانس یونایتد برای حضور در کورس کسب سهمیه صعود به لیگ قهرمانان بود اما شکست تحقیرآمیز در ورزشگاه آمکس شرایط را به طور کلی برای این تیم تغییر داد. 

این نتیجه همچنین به این معنا بود که شیاطین سرخ بدترین رکورد کسب امتیاز و گل‌های دریافتی تاریخ این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر را در فصل 22-2021 به ثبت رساندند. 

فرناندز پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«نتیجه همین است و به اندازه کافی خوب نیست. آنها توانستند ما را از جریان بازی خارج کنند. آنها همیشه راه حلی برای بهبود شرایط بازی داشتند. بهتر ما را پرس کردند و شایسته کسب این نتیجه بودند.»

او با اشاره به تفاوت دو تیم در جریان این بازی گفت:«بخشی از هر کاری که ما انجام دادیم بد و اشتباه پیش رفت، چه در زمینه کیفیت و چه در زمین روحیه و شرایط ذهنی. آنها شایسته پیروزی بودند و ما هم شایسته همین جایگاهی هستیم که در حال حاضر در آن قرار داریم. باید از این شرایط خجالت بکشیم چون به اندازه کافی برای ما خوب نیست و باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم.»

هواداران منچستریونایتد که برای تماشای بازی تیم‌شان به این ورزشگاه آمده بودند، شعاری با مضمون «شما برای پوشیدن پیراهن این تیم شایسته نیستید» سر دادند. 

این هافبک پرتغالی در پاسخ به سوالی درباره این شعار اضافه کرد:«من خودم را کاملا بخشی از این شعار می‌دانم. کاری که ما امروز انجام دادیم، بازی‌ای که ما امروز ارائه کردیم در حد پوشیدن پیراهن منچستریونایتد نبود و من این موضوع را می‌پذیرم.»