رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، از شرایط فیزیکی بازیکنان تیمش راضی نیست.

رانگنیک: بازیکنان یونایتد از نظر جسمی ضعیف هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف لسترسیتی رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که شیاطین سرخ در حال رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هستند و عدم کسب سه امتیاز این بازی کار را برای آنها سخت‌تر از قبل کرد. 

بسیاری باور دارند که روحیه و ذهنیت بازیکنان یونایتد دچار مشکل شده و یکی از دلایل اصلی نتایج نه چندان خوب این تیم همین است اما رانگنیک معتقد است که ایراد از شرایط فیزیکی این تیم است. 

او در این باره به خبرنگاران گفت:« من فکر نمی‌کنم که ما مشکل نبود شخصیت در تیم را داشته باشیم، بلکه چیزی که در بسیاری از بخش‌های بازی مشخص است این است که ما از نظر فیزیکی نتوانستیم تیم برتر میدان باشیم.»

این مربی آلمانی با اشاره به عملکرد بازیکنانش اظهار داشت:« همه چیز مربوط به نبردهای تک به تک است. ما درباره لحظات مهم در ضدحملات صحبت می‌کنیم که خودمان داشتیم. همین موضوع در لحظات دیگر در جریان بازی هم صدق می‌کند.»

رانگنیک امیدوار است که این مشکل تیمش به زودی حل شود و اضافه کرد:« هر زمان که تماس فیزیکی صورت می‌گرفت، ما اکثرا نمی‌توانستیم تیم برتر زمین باشیم. این چیزی است که ما باید در ادامه فصل آن را بهبود ببخشیم اما هدف اصلی بهبود این شرایط برای فصل آینده است.»

سرمربی موقت یونایتد در ادامه درباره تفاوت شرایط بازیکنان و انتظارات خودش گفت:« تغییر بازیکنی تکنیکی و تبدیل او به بازیکنی فیزیکی بسیار دشوار است و ما بازیکنان تکنیکی بسیاری داریم. همین موضوع باعث شده که وقتی بازی روان است و در اختیار ما قرار دارد به راحتی از سد حریف عبور کنیم.»