برونو فرناندز پس از تساوی ناامیدکننده 1-1 مقابل لستر، از بازیکنان منچستریونایتد خواست تا سطح بازی خود را بهبود بخشند.

همه بازیکنان منچستریونایتد ناامید هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای منچستریونایتد برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر این فصل لیگ برتر در روز شنبه و با تساوی برابر لستر در اولدترافورد کمتر شد تا انتقادات از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم شدت پذیرد. برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد معتقد است این عملکرد برای کسب پیروزی مقابل لستر کافی نبوده و شیاطین سرخ باید در تمامی دیدارهای آینده خود به برتری دست یابند.

برونو فرناندز گفت: "می‌دانیم که به امتیازات کامل نیاز داریم و در دیدار مقابل لسترسیتی نیز چند فرصت گلزنی ایجاد کردیم، اما این عملکرد نیز برای کسب پیروزی کافی نبود. همه بازیکنان منچستریونایتد ناامید هستند. تساوی مقابل لسترسیتی آن نتیجه‌ای نبود که ما می‌خواستیم، اما حالا دیگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. ما باید به بازی بعدی نگاه کرده و درک کنیم که استانداردهای این باشگاه باید بالاتر و بهتر از این عملکرد باشد، زیرا ما می‌دانیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. در دیدار مقابل منچسترسیتی نیز با همین سیستم بازی کرده و در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و من تصور می‌کردم این روش برابر لستر نیز جواب خواهد داد.

ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان؟ ما تنها باید به کسب پیروزی در بازی‌های آینده یونایتد فکر کنیم. نباید خیلی عجله کنیم و باید بازی به بازی پیش رفت. همه بازیکنان با تمام توان خود بازی می‌کنند و انرژی و تلاش هیچ کسی کم نیست، اما ما باید به مبارزه ادامه داده و در بازی‌های بعدی خود پیروز شویم."