سرمربی منچستریونایتد انتظار دارد رونالدو فردا برابر اتلتیکو همان ستاره بازی با تاتنهام باشد.

 رانگینک: دوست دارم رونالدو مثل بازی با تاتنهام باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان اتلتیکو از دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان است؛ در حالی‌که بازی رفت سه هفته پیش در مادرید به تساوی 1-1 انجامید. شرایط روحی منچستری‌ها پس از برد 3-2 برابر تاتنهام در لیگ برتر مطلوب است و به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنند. بازگشت به اوج رونالدو که برابر تاتنهام هت‌تریک کرد نیز خوشبینی‌ها را بالاتر برده است.

رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری این بازی گفت:«همه بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار داریم. یک تردید کوچک اما در مورد لوک شاو وجود دارد. او دیروز و امروز تمرین کرده، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که کاملا آماده است یا خیر. بازیکنان دیگر به تمرینات بازگشته‌اند و در دسترس هستند. تست برونو فرناندس دیروز منفی شد و این دلیلی بود که او امروز توانست تمرین کند.»

سرمربی یونایتد در مورد کریستیانو رونالدو گفت:« نگران ریکاوری او نیستم چرا که رونالدو همیشه مراقب خود و بدنش بوده است. او خوب می‌داند که چه باید بکند. یک هت‌تریک دیگر برابر اتلتیکو؟ خواهیم دید. زدن سه گل هرگز آسان نیست. در مجموع عملکرد رونالدو برابر تاتنهام خوب بود، اگر نخواهیم بگوییم عالی و این همان چیزی است که انتظار دارم از رونالدو در بازی فردا ببینم.»

رانگنیک ادامه داد:« البته این فقط در مورد کریستیانو نیست و به کل تیم مربوط می‌شود. ما در نیمه اول بازی رفت برابر اتلتیکو متوجه اشتباهاتمان شدیم و اینکه از چه کارهایی باید اجتناب کنیم. ایده‌ها و برنامه‌های تاکتیکی مشخصی برای بازی فردا داریم و مابقی به انرژی و توان بازیکنان در زمین بر می‌گردد.»

رانگنیک در مورد اهمیت لیگ قهرمانان گفت:« بله می‌دانم لیگ قهرمانان چه اهمیتی دارد، اما منچستریونایتد همواره جاه‌طلب بوده و در هر رقابتی برای قهرمانی وارد می‌شود. می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم با بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم و بنابراین همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی فردا را ببریم.»