محمد صلاح، ستاره مصری و گلزن لیورپول باز هم موفق به رکوردشکنی با لباس این تیم شد.

ستاره مصری لیورپول؛ هر هفته رکوردشکنی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز لیورپول با تکیه بر گل های لوییس دیاز و محمد صلاح با دو گل از سد برایتون گذشته و فاصله سه امتیازی خود با منچسترسیتی صدرنشین را حفظ کرد. در اوایط نیمه دوم بود که مرسی سایدی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و محمد صلاح با گل کردن این موقعیت، خیال یورگن کلوپ و لیورپول را از کسب این سه امتیاز شیرین، راحت کرد.

در تاریخ لیگ برتر و در بین همه بازیکنان لیورپول، تنها استیون جرارد با تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن 212 گل، زدن 120 و ارسال 92 پاس آماری بهتر از محمد صلاح به ثبت رسانده است. این ستاره مصری با نقش آفرینی در 158 و زدن 115 گل و ارسال 43 پاس به رکورد رابی فاولر رسید و حالا تنها استیون جرارد را بالاتر از خود می بینید. 

در تمامی رقابت ها، محمد صلاح در 171 بازی برای لیورپول 158 گل زده و آمار خیره کننده ای خود به ثبت رسانده است. همچنین محمد صلاح امروز موفق به زدن گل شماره 50 خود در دیدارهای خارج از خانه لیورپول در لیگ برتر شده و از این حیث نیز پشت سر جرارد با 51 و مایکل اوون با 55 گل ایستاد. جالب اینجاست در پایان این دیدار و هنگامی که محمد صلاح از تونل در حال رفتن به رختکن بود، یکی از هواداران برایتون از این بازیکن پیراهنش را خواست، محمد صلاح نیز لبخندی زد و لباس خود را به سمت او پرتاب کرد.