یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد شاگردانش مقابل برایتون تمجید کرد.

کلوپ: هیچ انتظاری جز برد از سیتی وجود ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته بعد از مدت ها طعم شکست را چشید و در لیگ قهرمانان اروپا کار را به اینتر واگذار کرد. با این حال با توجه به برد دو‌ گله در بازی رفت شاگردان یورگن کلوپ به مرحله بعد صعود کردند. لیورپول امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر برابر برایتون قرار گرفت و با ارائه نمایشی منطقی موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد تا همچنان به تعقیب منچسترسیتی ادامه دهد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت: "ما واقعاً قوی بودیم. یک گل عالی به ثمر رساندیم و لحظات بسیار خوبی داشتیم. موقعیت های بزرگی داشتیم اما در ارسال پاس نهایی بی‌دقت عمل می‌کردیم اما در عین حال من واقعا خوشحالم. برایتون تیم خوبی است و می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند و این چیزی است که ما در ابتدای بازی دیدیم. ما باید هرچه زودتر به شرایط حریفان عادت کنیم.

ما شانس ها و ضد حملات خود را داشتیم که نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم اما شرایط خوب است و من خیلی در این موقعیت از بچه‌ها انتقاد نمی‌کنم."

مصدومیت محمد صلاح: "خواهیم دید که وضعیت او چگونه است. خودش فکر می‌کند این مسئله خیلی جدی نیست اما خواهیم دید."

رقابت برای عنوان قهرمانی: "وظیفه ما نیست که نامش را این بگذاریم. سیتی دوشنبه ساعت 8 شب بازی می کند و شما فقط انتظار دارید که آنها بازی های خود را ببرند. تنها چیزی که ما احساس می کنیم این است که می خواهیم بازی های فوتبال خود را ببریم و این کاری است که ما سعی می کنیم انجام دهیم."