مصدومیت فابینیو، هافبک لیورپول، ممکن است ضربه شدیدی به این تیم وارد کند.

دردسر جدی برای کلوپ؛ فابینیو به فینال‌ها نمی‌رسد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
با این که این پیروزی توانست شاگردان یورگن کلوپ را در کورس قهرمانی حفظ کند اما مصدومیت فابینیو از شیرینی این پیروزی کم کرده و نگرانی شدیدی را برای این مربی و کادر فنی او به همراه داشت. 
امیدهای لیورپول برای کسب چهارگانه همچنان زنده است اما این مصدومیت بی‌موقع ممکن است تاثیر بسیاری روی عملکرد این تیم در فینال جام حذفی برابر چلسی و همچنین فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در پاریس داشته باشد، چرا که ممکن است این بازیکن قادر به همراهی تیمش در این دو دیدار نباشد. 

غیبت فابینیو در زمین به این معناست که این تیم عملا هیچ حفاظی برابر ویرژیل فن دایک و آلیسون بکر در زمین نخواهد داشت، چرا که هیچ یک از بازیکنان این تیم نمی‌توانند با هوشمندی و درخشش این بازیکن در زمین در پست هافبک دفاعی به میدان بروند. 
شاید به همین دلیل بود که کادر فنی لیورپول به شدت از مصدومیت فابینیو ناراحت شده و تلاشی نیز برای پنهان کردن این ناراحتی و نگرانی نداشت. 
با توجه به ضربه‌ای که این بازیکن در جریان این بازی دریافت کرد که باعث مصدومیتش شد، ممکن است مصدومیت او از ناحیه همسترینگ باشد و این خبر بسیار بدی برای کلوپ و لیورپول خواهد بود که هنوز کمی امید به بازگشت فابینیو به میادین تا پیش از پایان فصل جاری دارند. 
شاید کلوپ بتواند راهی برای پر کردن جای خالی این بازیکن در خط میانی پیدا کند اما غیبت او مطمئنا به ضرر لیورپول در فینال‌های حساس پیش‌رو خواهد بود.