پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی به وضوح اعلام کرد که می‌خواهد ایلکای گوندوگان در این تیم بماند.

واکنش گواردیولا به شایعه جدایی ستاره آلمانی سیتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه", در روزهای اخیر گزارش ها حاکی از آن بود که منچسترسیتی و هافبک آلمانی به پایان خط رسیده اند و ایلکای گوندوگان قصد دارد در پایان فصل اتحاد را ترک کند. همچنین ستاره آلمانی اخیراً در شهر مادرید رویت شد. البته شایعات بعد از این سفر سریعاً توسط همسر گوندگان که اتفاقاً به تازگی با او ازدواج کرده تکذیب شد. با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها پپ گواردیولا تاکید کرده که ستاره آلمانی باید در منچسترسیتی بماند.

گواردیولا در واکنش به شایعات جدایی ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی گفت: "ایلکای ازدواجش را برنامه‌ریزی می‌کند و بابت این مسئله به او تبریک می‌گویم. اجازه سفر داشت و باز هم به او تبریک می گویم. من فصل آینده نیز او را در اینجا می‌خواهم و هیچ تصمیمی برای اینکه اینجا نباشد، وجود ندارد. حالا او ازدواج کرده است، ممکن است یک تجربه جدید بخواهد. همه صفحات بزرگ توییتر می گویند که او می خواهد برود، اما من نمی دانستم. وضعیت در حال حاضر همین است."

گفتنی است گوندوگان در این فصل در 26 بازی در لیگ برتر حضور داشته است که در 20 بازی به عنوان بازیکن اصلی در زمین مسابقه حضور داشته است. همچنین گوندوگان با 6 گل در لیگ برتر انگلیس در این فصل و 34 گل از زمان ورودش در سال 2016، اکنون با پشت سر گذاشتن مسوت اوزیل، بهترین گلزن آلمانی تاریخ این رقابت‌ها است. در مورد آینده او نیز گفته می شود که احتمال حضور این ستاره آلمانی در لیگ آمریکا یا سوپرلیگ ترکیه نیز وجود دارد؛ هرچند که با وجود تمام این شایعات ممکن است او نهایتاً با منچسترسیتی تمدید کند.