گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، به هیچ وجه از عملکرد این تیم در دیدار برابر لیورپول راضی نیست.

نویل: این بدترین یونایتدی است که در عمرم دیده‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار معوقه هفته سی‌ام لیگ برتر به مصاف لیورپول رفت و در نهایت با دریافت چهار گل از حریف آنفیلد را ترک کرد. 

به این ترتیب شاگردان رالف رانگنیک به رده ششم جدول رده‌بندی سقوط کردند و این در حالی است که نتایج ضعیف دو تیم آرسنال و تاتنهام در این هفته آنها را به حضور در جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار کرده بود. 

شیاطین سرخ در دیدار رفت این فصل لیگ برتر نیز با پنج گل برابر لیورپول و در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورده بودند تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود در تاریخ این رقابت‌ها را با دریافت 9 گل در دو بازی رفت و برگشت تجربه کرده باشند. 

گری نویل پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« منچستریونایتد یک میلیون کیلومتر از لیورپول در تمامی نقاط درون و بیرون زمین فاصله دارد. امشب شب بسیار تلخی بود. ما انتظار این نتیجه را داشتیم. حتی یکی از هواداران یونایتد هم به اینجا نیامد در حالی که امیدی داشته باشد. این تیم هیچ چیزی برای ارائه ندارد.»

این ستاره سابق یونایتد اضافه کرد:« بازیکنان خوبی در زمین حضور دارند که استعداد  بسیاری دارند. من نمی‌توانم شرح دهم که شرایط از اتفاقات امیدوارکننده فصل قبل و کسب مقام نایب قهرمانی به اینجا رسید که امروز هست. هرچند درک می‌کنم که شکست آنها در فینال لیگ اروپا اتفاق بدی بود. اما این بدترین یونایتدی است که من در 42 سال عمرم دیده‌ام. هرگز این تیم را به این بدی ندیده بودم.»