مدیرعامل پیکان در پی حواشی رخ داده در آکادمی این باشگاه دست به ایجاد تغییرات و البته برخورد با خاطیان ماه‌های گذشته رد های پایه زد.

برخورد باشگاه پیکان با  خاطیان رده‌های پایه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، آکادمی باشگاه پیکان طی ماه‌های گذشته با وجود کسب نتایج خوب اما حواشی زیادی را تجربه کرد. مسابقات فوتبال پایه در رده‌های مختلف با حضور پیکان اتفاقات تلخی را رقم زد که آخرین آن در دیدار نوجوانان پیکان و کیا رخ داد. ایجاد درگیری میان اعضای دو تیم پیکان و کیا بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و محافل خبری داشت.
در آن مقطع باشگاه پیکان وعده برخورد با خاطیان آن جریانات را داد و حالا برای این موضوع اقدام کرده است.
امیر عطابخش، مدیرعامل پیکانی‌ها که حدود دوماه است سکان مدیریت باشگاه را برعهده گرفته، با بررسی رفتارهای زشت و ناپسند در بازی نوجوانان و البته برخی حواشی که در رده‌های دیگر فوتبال پایه پیکان رخ داد، اقدام به تغییرات گسترده و مثبتی کرده تا به این شکل با خاطیان ماجرا برخورد کرده باشد.
مدیران باشگاه پیکان حالا با روی کار آوردن مدیران و مربیان جوان و پرتلاش فوتبال پایه درصدد است تا آکادمی این باشگاه را به جایگاه واقعی خود برگرداند.
پیکانی‌ها برای فصل جدید رقابت‌های فوتبال پایه قصد دارند کسب نتیجه را در اولویت دوم خود قرار بدهند و روند بازیکن سازی و کشف و پرورش استعدادها را در دستور کار خود قرار بدهند. اتفاقی که در صورت عملیاتی شدن آن شاهد حضور بازیکنان جوان جدید در تیم بزرگسالان پیکان و در نهایت شناساندن آنها به باشگاه‌های دیگر هم خواهیم بود.
گفتنی است؛ تیم بزرگسالان پیکان نیز امسال از نظر میانگین سنی‌، جوان‌ترین تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود. نفراتی که خیلی از آنها در سال‌های گذشته از طریق آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان تزریق شدند و حالا نیز پیکانی‌ها قصد ادامه این مسیر را دارند.