تصمیم عمران دهقانی داور وسط مسابقه در مصاف لیگ برتر جوانان میان ذوب‌آهن و فولاد خوزستان این بازی را به حاشیه برده است.

مردود کردن دو پنالتی؛ داور و یک تصمیم  شائبه بر انگیز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دیداری مهم در چاچوب رقابت‌‎های لیگ برتر جوانان که به میزبانی اصفهانی‌ها در حال برگزاری است، انجام شد و طی آن تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن که به همراه شاهین آمل سه تیم راه یافته به دور نهایی مسابقات هستند، به مصاف هم رفتند.

این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده مسابقه باشد و این ضربات همانجایی است که اتفاقات بحث برانگیز داور مسابقه سبب شد تا حواشی زیادی در این مسابقه ایجاد شود.

قرمزپوشان اهوازی پنالتی اول خودشان را به گل تبدیل کردند ولی تیم ذوب آهن نتوانست ضربه اول را به تور برساند تا حساسیت بالا برود. جالب اینکه دروازه‌بان فولاد خوزستان موفق شد دومین پنالتی تیم میزبات را هم مهار کند، ولی داور مسابقه با تصمیمی بحث برانگیز با تاکید بر اینکه پای دروازه‌بان در هنگام ضربه بازیکن ذوب‌آهن روی خط قرار نداشته، پنالتی را تکرار کرد تا جریان بازی در ادامه تحت تاثیر این تصمیم قرار بگیرد.

این لحظه‌ای است که بازیکن ذوب‌آهن پنالتی دوم را به سمت دروازه فولاد خوزستان روانه کرده است؛ همانطور که در این تصویر مشخص است، پای چپ دروازه‌‎بان فولاد خوزستان روی خط قرار دارد ولی داور مسابقه و کمک‌های او در این صحنه تشخیص بیرون از خط بودن پای دروازه بان و تکرار مجدد پنالتی را دادند و در ادامه تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی را با هدر دادن دو پنالتی واگذار کرده است!

پس از اقدام عمران دهقانی داور مسابقه که با اعتراض کادر فنی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان همراه شد، بازیکنان این تیم دو پنالتی خودشان را از دست دادند تا در پایان این مسابقه ذوب آهن با نتیجه 1(4) – 1 (3) برنده شود.

عمران دهقانی داور وسط این مسابقه بوده و وحید امراللهی و محمدهانی ستارزاده هم به عنوان کمک‌های اول و دوم او را در قضاوت مصاف فولاد خوزستان و ذوب آهن همراهی کرده‌اند.

سه تیم ذوب‌آهن، فولاد خوزستان و شاهین آمل تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی قهرمانی جوانان کشور هستند که پس از برگزاری دو بازی در اصفهان سرانجام تکلیف این مسابقات نیز روشن خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این تورنمنت روز آینده فولاد خوزستان به مصاف شاهین آمل می‌رود و در آخرین مسابقه نیز شاهین آمل به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.