دیون دابلین، مهاجم سابق منچستریونایتد، از شرایط این تیم تحت هدایت رالف رانگنیک راضی نیست.

خنده رونالدو بعد از شکست نشانگر وضع یونایتد است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس مهمان برایتون بود و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
نتایج ضعیف منچستریونایتد در هفته‌های اخیر انتقادات بسیاری را به همراه داشته و باعث شد که این تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را نیز از دست بدهد. 
رونالدو پس از بازی شب گذشته در حالی که خنده کنایه‌آمیزی پس از گل سوم برایتون به لب داشت دیده شد و این واکنش توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 
دابلین پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« این اشتباه منچستریونایتد بود که مربی درستی را انتخاب نکرد تا با قراردادنش روی نیمکت فرصت کافی را به او بدهد.»

این مهاجم سابق یونایتد با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنان منچستریونایتد اظهار داشت:« چند بازیکن بزرگ و با استعداد در ترکیب این تیم حضور دارند. با این حال، هرچقدر هم که خوب باشید، اگر تمایلی به انجام نکات اصولی و اساسی بازی نداشته باشید به هیچ وجه نمی‌توانید مهارت‌های خودتان را در زمین به کار بگیرید. اگر کارهای اساسی را انجام ندهید، هیچ شانسی ندارید.»
او در ادامه درباره واکنش رونالدو در جریان شکست برابر برایتون اضافه کرد:« یکی از نشانه‌های واضح همین خنده رونالدو پس از یکی از گل‌هایی است که یونایتد دریافت کرد. آیا او به بازیکنان می‌خندید؟ آیا او با خودش می‌گفت اینجا چه خبر است؟ آیا من در منچستریونایتد هستم یا نه؟ این خلاصه وضعیت امروز این تیم است.»