کریستیانو رونالدو در حال سپری کردن تلخ‌ترین روزهای خود در رده باشگاهی است.

رونالدو در مرز سکته؛ اینجا کجا بود آمدم! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امشب با ارائه نمایشی خجالت آور و بسیار ضعیف در خانه برایتون با چهار گل مغلوب شده و البته خوش شانس بودند که با همین تعداد گل دریافتی زمین را ترک کردند. تیم رالف رانگنیک در این دیدار به‌ندرت توانست به دروازه حریف نزدیک شود و اگر خوش شانسی و درخشش داوید دخیا در یکی دو صحنه نبود، نتیجه فاجعه بارتری در اسکوربرد در پایان مسابقه به ثبت می‌رسید.

کریستیانو رونالدو امشب در ترکیب یونایتد حضور داشته و او نیز مانند دیگر ستاره‌های گران‌قیمت این تیم شاهد درخشش بازیکنان برایتون بود. این ستاره 37 ساله و پرتغالی که در تابستان سال گذشته و با هزار امید و آرزو یوونتوس را به مقصد یونایتد ترک کرده بود، حالا در صورت ماندن در این تیم شانسی برای شرکت در لیگ قهرمانان فصل بعد ندارد. 

کریستیانو رونالدو در مسابقه امشب به‌ندرت صاحب فرصت برای گلزنی شده و تنها واکنش‌های توام با عصبانیت و ناراحتی او از دست دیگر بازیکنان، تصاویر ثبت شده از این گلزن پرتغالی در مسابقه برابر برایتون بود.

اگرچه رونالدو تا اینجای فصل با 24 گل از نظر فردی نمایش خوبی داشته، اما نتایج یونایتد اینقدر ضعیف بود که کارنامه او را نیز زیر سوال برده است. منچستریونایتد در این فصل 56 گل در لیگ برتر دریافت کرده که این بیشترین تعداد گل دریافتی این تیم در یک فصل از لیگ برتر بوده و البته هنوز دو مسابقه تا پایان فصل مانده است. 

خنده های عصبی کریستیانو رونالدو؛ وقتی دروازه یونایتد برای چهارمین بار مقابل برایتون باز شد

همچنین از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013، منچستریونایتد در 12 بازی لیگ برتر حداقل چهار گل گل دریافت کرده، به همان اندازه‌ای که این اتفاق در 810 مسابقه در لیگ برتر زیر نظر فرگوسن رخ داده بود. این آمار نشان می‌دهد اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد کار بسیار دشواری برای بازسازی این باشگاه داشته و باید در بسیاری از موارد تغییرات گسترده‌ای ایجاد کند.

کریستیانو رونالدو پس از 20 سال قرار گرفتن در رتبه های سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، امسال با منچستریونایتد موفق نشد به این مهم دست یابد. کریستیانو از فصل ۲۰۰۲/۰۳ همواره در لیگ قهرمان اروپا حاضر بوده است و در صورت ماندن در جمع شیاطین سرخ، فصل آینده برای نخستین بار لیگ قهرمانان رونالدو را نخواهد داشت.