ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی مدعی شد تیمش برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا انگیزه زیادی دارد.

تقابل با رئال؟ با یکی از بهترین‌های تاریخ بازی داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی بعد از کسب پیروزی آسان و پرگل مقابل لیدز یونایتد در لیگ برتر، حالا برای بازی برگشت و دشوار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید آماده می‌شود. علی‌رغم برتری 3-4 در انگلیس در مسابقه رفت، ایلکای گوندوگان به تمجید از عملکرد و کیفیت باشگاه رئال مادرید پرداخته و تاکید چالش بزرگی در برنابئو در انتظار بازیکنان منچسترسیتی خواهد بود.

ایلکای گوندوگان گفت: "ما قرار است خارج از خانه به میدان برویم و این هفته در یک استادیوم بزرگ و مقابل یک تیم باکیفیت و پرافتخار بازی خواهیم کرد. رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال محسوب می‌شود و به وضوح می‌توانید حس کنید که بازی کردن در مقابل این تیم در استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر چالش برانگیز است. این دومین بار متوالی است که ما به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌ایم. 

این دستاورد برای ما و باشگاه منچسترسیتی بسیار بزرگ و مهم محسوب می‌شود، اما من احساس می‌کنم هنوز راه زیادی در پیش است و ما می‌خواهیم دوباره مثل پارسال به فینال لیگ قهرمانان برسیم. ما می‌خواهیم بهتر از سال گذشته عمل کنیم، بنابراین برای دیدار دشوار چهارشنبه برابر رئال مادرید آماده می‌شویم. ما پیش از این مسابقه مملو از اعتماد به نفس هستیم و اطمینان داریم که بازی فوق العاده‌ای در برنابئو پیش روی ما خواهد بود."