باشگاه لیورپول قصد دارد قرارداد یورگن کلوپ سرمربی آلمانی خود را تمدید کند.

لیورپول - کلوپ؛ این داستان شیرین ادامه دار است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در اکتبر 2015 بود که یکی از بهترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه لیورپول رقم خورد. جایی که این باشگاه با سرمربی آلمانی یعنی یورگن کلوپ به توافق رسید و کلوپ به آنفیلد آمد. از آن زمان تا به حال تحولات بزرگی در باشگاه لیورپول رخ داده و این تیم بعد از سال‌های طولانی دوباره خود را در قامت یکی از مدعیان اصلی فوتبال انگلیس و اروپا به اثبات رسانده است.

لیورپول حالا به دنبال تسریع مذاکرات برای تمدید قرارداد با یورگن کلوپ است؛ پس از اینکه سرمربی آلمانی نشان داد که آماده است تا پس از سال 2024 نیز در آنفیلد بماند.

مایک گوردون، رئیس گروه ورزشی فن‌وی (FSG) که مالک لیورپول است برای دیدار شب گذشته این تیم با ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ایالات متحده آمریکا به انگلیس آمده بود. با این حال او فقط به قصد دیدن بازی لیورپول نیامده بود بلکه یکی از مهم‌ترین اهدافش از این سفر نهایی کردن تمدید قرارداد با یورگن کلوپ است.

ایجنت کلوپ نیز در آنفیلد حضور داشت و در جریان پیروزی 2-0 در بازی رفت، چند صندلی دورتر از گوردون نشسته بود‌‌. حالا گزارش ها حاکی از آن است که قرار است طی روزهای آینده مذاکرات جدی‌تری بین مدیر برنامه کلوپ و لیورپول انجام شده و در باشگاه این امیدواری وجود دارد که سرمربی آلمانی یک قرارداد جدید با قرمزها به امضا برساند.

گفتنی است کلوپ در مدت زمان حضور خود در لیورپول موفقیت های بزرگی در این تیم به دست آورده که شاید فتح لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر انگلیس مهمترین دستاوردهای سرمربی آلمانی طی هفت سال گذشته محسوب می‌شود.