اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، حمایت قاطعش از حسن صالح حمیدزیچ را اعلام کرد.

کان: یک مدیر ورزشی به من نشان بدهید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نتایج بایرن مونیخ در فصل جاری و خصوصا شکست این تیم برابر ویارئال باعث شد که انتقادات بسیاری از عملکرد صالح حمیدزیچ در این باشگاه مطرح شود. 

آنها در دور دوم جام حذفی آلمان با شکست سنگین برابر بروسیا مونشن گلادباخ حذف شدند و باخت برابر ویارئال نیز به معنای حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی بود. 

به این ترتیب آنها نه تنها بار دیگر نتوانستند امیدوار به کسب سه‌گانه باشند، بلکه شانس کسب دوگانه در رقابت‌های داخلی آلمان را از دست دادند. هرچند که عدم قهرمانی این تیم در بوندسلیگا بسیار بعید است اما در هر حال تیم یولیان ناگلزمان نتوانسته انتظارات را برآورده کند. 

کان شب گذشته در گفتگو با اسپورت وان با حمایت از حسن صالح حمیدزیچ اظهار داشت:« فکر می‌کنید مشکل بایرن این موضوع است؟ نه. این کاملا طبیعی است. بازیکنانی هستند که نمی‌توانند در زمین درست بازی کنند. همیشه بعضی از بازیکنان انتظارات را برآورده نمی‌کنند. از سوی دیگر باید اتفاقات بسیار خوبی که رخ داده را هم در نظر گرفت.»

او با اشاره به عملکرد این مدیر ورزشی در چند فصل اخیر گفت:« او عملکرد خوبی در زمینه تمدید قرارداد کینگزلی کومان و جاشوا کیمیش و لئون گورتسکا داشته که ستون‌های این باشگاه هستند. این موضوع در مورد آلفونسو دیویس هم صادق است. در پستی که حسن در اختیار دارد، شرایط همیشه مطابق خواسته ما پیش نمی‌رود. این بخشی از این کار است. یک مدیر ورزشی در دنیا به من نشان بدهید که همیشه همه چیز بر طبق خواسته او پیش رفته و هر بازیکنی که خریده خوب ظاهر شده است. متاسفم اما من چنین کسی را نمی‌شناسم.»

دروازه‌بان افسانه‌ای سابق بایرن در ادامه اضافه کرد:« باشگه بایرن همیشه در تلاش برای آینده است و ما تیمی با 14 یا 15 بازیکن کاملا درجه یک خواهیم داشت که بتوانیم در هر بازه زمانی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش کنیم. ما باید تا جایی که می‌توانیم خلاق باشیم اما تا جایی که شرایط باشگاه اجازه می‌دهد. موقعیت ما با باشگاه‌های انگلیسی که 30، 40 یا 80 میلیون به یک بازیکن پرداخت می‌کنند متفاوت است.»