توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ قادر به پذیرش حذف این تیم برابر ویارئال در لیگ قهرمانان نیست.

توماس مولر: خیلی سخت بود، نمی‌دانم چه بگویم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که فرصت های خوبی برای باز کردن دروازه ویارئال داشت، در خانه خود برابر این تیم اسپانیایی به تساوی 1-1 رسیده و با توجه به شکست دور رفت در خانه حریف، با لیگ قهرمانان اروپا وداع کرد. توماس مولر در پایان این دیدار مدعی شد بایرن مونیخ در طول 90 دقیقه فرصت های گلزنی خوبی را از دست داد و پذیرش این نتیجه برای او آسان نیست.

توماس مولر گفت: "بسیار تلخ و ناراحت کننده است که با وجود ارائه عملکردی خوب در طول مسابقه امشب، در دقایق پایانی دروازه بایرن مونیخ باز شد. در کل امشب نمایش خوبی از خود ارائه دادیم، اما باید خودمان را به خاطر زدن تنها یک گل با داشتن این فرصت های گلزنی سرزنش کنیم، زیرا روند بازی به شکلی نبود که نتیجه تا آن دقیقه 1-1 باشد. 

ما از همان ابتدا روی دروازه ویارئال فشار آوردیم و بازیکنان تیم حریف را به سمت عقب سوق دادیم. بدون توجه به اتفاقات مسابقه رفت در خانه ویارئال و اگر فقط شرایط بازی امشب در مونیخ را در نظر بگیریم، می توان گفت که باید به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود می کردیم. نمی ‌دانم در این شرایط باید چه چیزی بگویم و قبول این نتیجه برای من دشوار است. پذیرش این شکست فوق‌العاده سخت و دشوار است و نمی دانم در این شرایط باید چه حرفی زد."